Goed, paar piccies, ben ik daar voorlopig ook weer even van af
*allen klikbaar*
ECW wedstrijd Herderen, BE
Trainingskoers wielerbaan Geleen / op leenfiets / studenten wereldkampioen Yvo Kusters in m'n wiel
Nederlands Studenten Kampioenschap '04 (niet-lic. houders) / eindsprint / 1e plek
NSK MTB '05 niet-lic. houders / 2e plek
NSK weg '05 lic. houders
Niet wedstrijd maar wel aardige foto's:
Redoute '05
Redoute '06 / om Scottje ook wat aandacht te geven
Actiefoto's
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Actiefoto van vorig jaar in Alpe D'Huez....
Hier wat foto's van de mtb estafette van dit jaar:
En het filmpje wat ik er bij heb gemaakt :http://video.google.com/videoplay?docid ... 2358268804
En het filmpje wat ik er bij heb gemaakt :http://video.google.com/videoplay?docid ... 2358268804
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 20 Mei 2006
Kwam 2 pics van casran tegen tijdens de eerste etappe van de Triptique Ardennais ...
Thx TiesT. Die had ik zelf anders niet gevonden.
Bij deze lukraak enkele actiefoto's van mij:
Hier links met bril in de helm; foto is van 2005 en ploegmaats zijn Herpol (nu Colba) en Jan Soetens (toen Belgisch Kampioen U23 cross, nu prof bij Jartazi):
In tijdrit:
Kwam 2 pics van casran tegen tijdens de eerste etappe van de Triptique Ardennais ...
Thx TiesT. Die had ik zelf anders niet gevonden.
Bij deze lukraak enkele actiefoto's van mij:
Hier links met bril in de helm; foto is van 2005 en ploegmaats zijn Herpol (nu Colba) en Jan Soetens (toen Belgisch Kampioen U23 cross, nu prof bij Jartazi):
In tijdrit:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Kermiskoersje vandaag in Aalter:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve