Ronde van Vlaanderen 2012
Ok, wil voorkomen dat ik zelf te veel moet meenemen. Rondrijden met van die uitpuilende achterzakjes vind ik nooit echt top.pinarello schreef:Genoeg is mijn ervaring maar wel druk bij de posten.kxlight schreef:Wat is de ervaring met de bevoorrading bij de RVV? Wat is er beschikbaar voor drinken en eten?
Afgelopen jaar op de middenafstand (+/- 150km) was de afstand tussen de 2e en 3e stop erg groot waardoor sommigen te weinig water hadden. Zorg dat je goed vult bij iedere stop
. Eten was er ruim voldoende al heb ik zelf ook altijd nog wat extra mee.

Cervélo & Cannondale
Ok, goed te lezen dat er voldoende is. Wat hebben ze zoal liggen? Repen, bananen, krentenbollen of iets dergelijks?jeroenr schreef:Afgelopen jaar op de middenafstand (+/- 150km) was de afstand tussen de 2e en 3e stop erg groot waardoor sommigen te weinig water hadden. Zorg dat je goed vult bij iedere stop. Eten was er ruim voldoende al heb ik zelf ook altijd nog wat extra mee.
Ja vreselijk vooral omdat je het zelf niet zietkxlight schreef:Ok, wil voorkomen dat ik zelf te veel moet meenemen. Rondrijden met van die uitpuilende achterzakjes vind ik nooit echt top.pinarello schreef:Genoeg is mijn ervaring maar wel druk bij de posten.kxlight schreef:Wat is de ervaring met de bevoorrading bij de RVV? Wat is er beschikbaar voor drinken en eten?

Ik ga vrijdag en zaterdag ook meerijden en vroeg me af welke wielen te steken? Ik heb de keus uit mijn nieuwe Mavic Cosmic SL of Easton Circuit. Hoe gaan mijn Mavic's dit houden?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Ik heb nog een mooi boek te koop met info over de klimmetjes: Vlaams Toppenboek,
kun je thuis alvast mooi je huiswerk doen en je verheugen op de tocht.
Je kunt eventueel bij interesse een PM sturen.
Inmiddels al verkocht
kun je thuis alvast mooi je huiswerk doen en je verheugen op de tocht.
Je kunt eventueel bij interesse een PM sturen.
Inmiddels al verkocht
Laatst gewijzigd door Puffdaddy op 30 mar 2012 13:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Bikers are not alone