Twiks schreef:Ik ben ook van plan om dit jaar met wat vrienden de RvV te gaan fietsen. Nu blijven we naar alle waarschijnlijkheid in zeeuws vlaanderen overnachten en vroeg ik mij af of het een beetje te doen is om met de auto naar Oudenaarde te reizen om daar onszelf te laten afzetten of de auto te parkeren. Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het op zaterdag zo'n verkeerschaos dat je het beter niet kan doen?
Ikzelf heb 33 jaar in Zeeuws Vlaanderen gewoond en wij reden op de fiets naar Oudenaarde vanuit Oostburg. Deden dan een stukje van de RVV en gingen op de fiets naar huis.

Of ik dat nog eens zou doen??? Het was 220 km.
Het is zeker te doen, het ligt er maar net aan waar je in Zeeuws Vlaanderen verblijft. Als je in de buurt van Terneuzen zit dan is het niet zover en snel aan te rijden via Gent.
Heb meerdere keren de ronde vanuit Ninove gedaan en vertrok thuis altijd om 06:00 (Lewedorp = aan de overkant

) en starte dan om 08:00. Dan was het al behoorlijk druk, en kwam je met de auto Ninove niet meer in. Moest je op de grote baan parkeren.
Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker dat het net zo druk vanuit Oudenaarde zal zijn. Je komt Oudenaarde niet in, is gewoon afgezet.
Dat wordt dus parkeren rondom Oudenaarde. De Belgen kennende zal het wel goed geregeld zijn.
Reken op een reistijd van zo'n 1 - 1 1/2 uur.