Als je die discussie niet wil voeren waarom dan die provocatie?
Overigens ben ik met beide kampen helemaal klaar.
Het is een eeuwigheid geleden. Hoe gaan jullie in vredesnaam met echte issues om?
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Als je die discussie niet wil voeren waarom dan die provocatie?
Red Bull tv, is nog steeds heel veel rally te zien.koeroeur schreef: ↑24 nov 2024 12:58F1 rijders hebben meestal ook niet de beste resultaten in rally.wasbeer2006 schreef: ↑24 nov 2024 12:52 Nee het is het gravel rijden van de fietssport.
Het is anders rally rijders komen niet zo,n best tot hun recht in een formule auto.
Je hebt tegenwoordig wel mooie yt kanalen waar ze mooie stukken van een rally filmen.
Dat is wel gaaf hoor
Kubica z'n carrière was meteen voorbij...
Ik volgde het vroeger wat meer dan nu, zowel rally als F1? F1 was helemaal voorbij na de klucht in 2021.
Voor rally moet je echt zelf op zoek gaan. Vroeger had ITV uitgebreide coverage maar volgens mij geen enkele grote zender tegenwoordig.
Lighten up. Er stond een knipoogje bij.
Jij bent de eerste helft van het seizoen vergeten?scottwilko schreef: ↑24 nov 2024 17:41 Met een auto die op geen enkel circuit de beste is, toch wereldkampioen worden.
Toen hij werd ingehaald door een Daf?scottpch64 schreef: ↑25 nov 2024 07:31 De 205 turbo16 heeft ook nog een keer Parijs Dakar gewonnen met Ari Vatanen achter het stuur...
Toch is dat de vraag. Perez werd in 2022 derde en vorig jaar net aan twede? of ook derde.daniel1975 schreef: ↑24 nov 2024 18:47Jij bent de eerste helft van het seizoen vergeten?scottwilko schreef: ↑24 nov 2024 17:41 Met een auto die op geen enkel circuit de beste is, toch wereldkampioen worden.
Ik denk dat je aardig gelijk hebt ja. En zonder roze bril durf ik het echt wel aan dat hij een betere rijder is dan Hamilton. Denk dat veel mensen onderschatten hoe verschrikkelijk goed die Mercedes was in met name de laatste 2 jaar dat hij kampioen werd. Zie ook het gemak waarmee Bottas 2e werd (of zijn P1 af moest staan).wasbeer2006 schreef: ↑25 nov 2024 08:13 Perez is echt geen pannenkoek. Verstappen had in een Ferrari ook al minimaal 2x wereld kampioen geworden. Ik denk zelf 3 of 4 keer. Maar dan pak ik 2018 en 19 mee.
Het is echt nu al een van de allergrootste sportmensen, zo goed, zo foutloos ook onder enorme druk. Dan komen er echt niet zoveel in me op. Velen beseffen dat nog niet maar het is zo knap en nog zo onderschat.