![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
En mocht je nog van dat Shimano 600 balhoofd af willen, dan stuur je t.z.t. maar een PB-tje.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik had ook zo'n soort idee. Pina als snelle "hoofdfiets" en Giant als klimfiets.Ernie C. schreef:Mooi frame voor een superprijs. Ik zou er gewoon die Mirage groep van de Giant op gooien, dan krijg je net zoiets als die Laatste Gios van Gerard alleen dan in extreem low budget vorm.
Van die Giant kun je dan tzt een klimfietsje maken met een compact of triple.
Ik ben zeer vereerd met alle aandacht en meedenken met een eventueel nieuw fietsproject. Maar ik ben er nog niet echt aan toe om de gele Giant uit elkaar te slopen voor onderdelen. Hij mag dan misschien niet moeders mooiste zijn, maar ik ben zo langzamerhand toch wel een beetje gehecht geraakt aan dat fietsje als polderracertje, en hij is ook wel lekker klein en licht. Vooral ook fijn bij het in en uit treinen hijsen enzo, iets wat jullie vast niet vaak hoeven te doen. Ik dacht de Pina meer als extra, bloedmooie zonovergoten (retro)-ritten fiets ofzo. Of als ik er gewoon zomaar eens zin heb.Gastheerg schreef:Ik had ook zo'n soort idee. Pina als snelle "hoofdfiets" en Giant als klimfiets.Ernie C. schreef:Mooi frame voor een superprijs. Ik zou er gewoon die Mirage groep van de Giant op gooien, dan krijg je net zoiets als die Laatste Gios van Gerard alleen dan in extreem low budget vorm.
Van die Giant kun je dan tzt een klimfietsje maken met een compact of triple.
Maar wat WIJ allemaal vinden is niet zo belangrijk