Het grote schijfremmentopic
-
- Forum-lid
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 12 aug 2011 20:33
Ik ben voor om in een tour alle ploegen met schijfremmen uit te rusten.
Na 3 weken weet je dan of ze veilig zijn want er wordt veel gevallen.
De verwondingen door objectieve arts laten bekijken of het van schijf of van een ander onderdeel is
Na 3 weken weet je dan of ze veilig zijn want er wordt veel gevallen.
De verwondingen door objectieve arts laten bekijken of het van schijf of van een ander onderdeel is
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ik neem aan dat je een beetje de sarcastische tour opgaat.ridley orion schreef:Ik ben voor om in een tour alle ploegen met schijfremmen uit te rusten.
Na 3 weken weet je dan of ze veilig zijn want er wordt veel gevallen.
De verwondingen door objectieve arts laten bekijken of het van schijf of van een ander onderdeel is
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 12 aug 2011 20:33
Nou nee hier zit alles in afdalen klimmen valpartijen sprinten weten we meteen of dit veilig is en beter is
Echte vooruitgang moet je niet tegenhouden
En na drie weken weet je of ze gevaarlijke zijn dan velgremmen of niet
Want zo lang niet idereen met schijven rijdt weet je niet of dit veilig of niet veilg is
Gewoon een aantal praktijk testen doen
Echte vooruitgang moet je niet tegenhouden
En na drie weken weet je of ze gevaarlijke zijn dan velgremmen of niet
Want zo lang niet idereen met schijven rijdt weet je niet of dit veilig of niet veilg is
Gewoon een aantal praktijk testen doen
Dat is de wereld waarin we leven....
Zo kun je je ook ergeren aan alles waarvoor geadverteerd wordt (supermarkten, auto's, parfums, noem maar op), of je kunt je schouders ervoor ophalen.
Wat ik erg grappig vind is dat dit opeens als een marketingmonster wordt afgedaan.
Dat is misschien ook wel zo, maar zo zit onze maatschappij nu eenmaal in elkaar.
Ik neem aan dat de meeste mensen die hier posten niet hun geld verdienen met/bij bedrijven of organisaties die alleen maar tbv de eerste levensbehoeften werken.
Zo kun je je ook ergeren aan alles waarvoor geadverteerd wordt (supermarkten, auto's, parfums, noem maar op), of je kunt je schouders ervoor ophalen.
Wat ik erg grappig vind is dat dit opeens als een marketingmonster wordt afgedaan.
Dat is misschien ook wel zo, maar zo zit onze maatschappij nu eenmaal in elkaar.
Ik neem aan dat de meeste mensen die hier posten niet hun geld verdienen met/bij bedrijven of organisaties die alleen maar tbv de eerste levensbehoeften werken.
Courir c'est mourir un peu
[quote="synapse"]Dat is de wereld waarin we leven....
Zo kun je je ook ergeren aan alles waarvoor geadverteerd wordt (supermarkten, auto's, parfums, noem maar op), of je kunt je schouders ervoor ophalen.
[quote]
Klopt.
Negeren kan ook, doe ik met (bijna) alles.
Zo kun je je ook ergeren aan alles waarvoor geadverteerd wordt (supermarkten, auto's, parfums, noem maar op), of je kunt je schouders ervoor ophalen.
[quote]
Klopt.
Negeren kan ook, doe ik met (bijna) alles.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nu is het met schijfrem wel weer zo dat het heel erg ingrijpend is voor de spullen die je nu hebt, namelijk frames, wielen en remmen /shifters moeten er aan geloven met ook aanzienlijke financiele consequenties, met zo ongeveer alle "innovaties"van de afgelopen 50 jaar was het zo dat je kon "overstappen"zonder het meeste nieuw te kopen.
In die zin is het een geschenk uit de hemel voor de industrie.
Ik bouw alles zelf op de frames na, maar ALS ik aan de schijfrem zou willen moet ik toch minimaal een paar disk vorken kopen en de wielen ombouwen, dat is nog te overzien (ik denk aan hybride met schijf voor en achter alles te laten zoals het is), maar ben je een confectiekoper dan kan je de aandrijving + aanbouwdelen houden en moet je flink investeren en dat allemaal alleen voor remmen......
In die zin is het een geschenk uit de hemel voor de industrie.
Ik bouw alles zelf op de frames na, maar ALS ik aan de schijfrem zou willen moet ik toch minimaal een paar disk vorken kopen en de wielen ombouwen, dat is nog te overzien (ik denk aan hybride met schijf voor en achter alles te laten zoals het is), maar ben je een confectiekoper dan kan je de aandrijving + aanbouwdelen houden en moet je flink investeren en dat allemaal alleen voor remmen......
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Goede post!Keezx schreef:Nu is het met schijfrem wel weer zo dat het heel erg ingrijpend is voor de spullen die je nu hebt, namelijk frames, wielen en remmen /shifters moeten er aan geloven met ook aanzienlijke financiele consequenties, met zo ongeveer alle "innovaties"van de afgelopen 50 jaar was het zo dat je kon "overstappen"zonder het meeste nieuw te kopen.
In die zin is het een geschenk uit de hemel voor de industrie.
Ik bouw alles zelf op de frames na, maar ALS ik aan de schijfrem zou willen moet ik toch minimaal een paar disk vorken kopen en de wielen ombouwen, dat is nog te overzien (ik denk aan hybride met schijf voor en achter alles te laten zoals het is), maar ben je een confectiekoper dan kan je de aandrijving + aanbouwdelen houden en moet je flink investeren en dat allemaal alleen voor remmen......