Wie wint de Ronde van Vlaanderen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
spin schreef:Nee, hij had 'toevallig' een krampje en toen was Fabian weg, anders had Boonen gewoon gewonnen, duidelijk
Kramp is typisch een verschijnsel wat optreedt bij de sterkste man in koers....NOT
Boonen heeft een prachtige erelijst, maar qua gedrag (zowel buiten de sport als na een verloren wedstrijd) is zijn erelijst nog korter dan de mijne
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid
De mecaniciens van Saxo vieren vanavond geen feest denk ik..
Prachtige overwinning van Cancellara. Mooi ook eigenlijk precies waar het ook hoort, op de Muur. Ongeloofelijk hoeveel beter hij was dan de rest, zo'n enorm verschil hebben we toch niet veel meer gezien de laatste jaren volgens mij.
Net nog een interview met Matti Breschel...schitterend die emotie![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Net nog een interview met Matti Breschel...schitterend die emotie
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid HC
Een groot KAMPIOEN en een echte Flandrien!
What makes the boat go faster?
BianchiSL3 schreef:De mecaniciens van Saxo vieren vanavond geen feest denk ik..
Reed Breschel nou gewoon op z'n oorspronkelijke fiets door, of heeft hij toch een andere fiets gekregen?
Maar als Boonen niet de mindere was, hoe kon Cancellara dan in 'no time' een gat van 20 seconden slaan. Echt, toen ze met die camera naar voren gingen, kon ik niet geloven dat hij al zo ver weg was. Boonen was goed, maar Cancellara was echt veel beter.