assos kleding...
in de uitverkoop bij http://bikesport.be/index.php/catalog/n ... t/cid=366/
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Bij Hopmans is momenteel de Assos kleding in de opruiming (o.a. shirt, winterjacks en koersbroeken) met behoorlijke kortingen.
Heb gisteren een FUGU jack gekocht voor € 159,- (was €359,-)
Koerbroeken waren 79,95
Heb gisteren een FUGU jack gekocht voor € 159,- (was €359,-)
Koerbroeken waren 79,95
Zo en nu eerst een bavaria
Ik had graag een winter LL maat M met zeem. Kan iemand de Hopmans prijs aangeven ?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
HenkV schreef:Ik had graag een winter LL maat M met zeem. Kan iemand de Hopmans prijs aangeven ?
Dacht dat deze 202,- waren
(Edit: De prijzen van Hopmans zijn, de aanbeidingen/opruiming niet meegerekend, ongeveer 20,- lager dan de adviesprijzen van Assos)
I live to ride,I ride Passoni
Anaszi2.0 schreef:Ben toch wel heel erg tevreden met m'n Airjack. Meerdere merken geprobeerd en ik vond de pasvorm altijd maar so-so. Dit zit echt top!
Hier ook zeer tevreden met de Airjack 851 (alleen een onderhempje volstaat)nu de derde winter en is nog als nieuw.
roger schreef:Anaszi2.0 schreef:Ben toch wel heel erg tevreden met m'n Airjack. Meerdere merken geprobeerd en ik vond de pasvorm altijd maar so-so. Dit zit echt top!
Hier ook zeer tevreden met de Airjack 851 (alleen een onderhempje volstaat)nu de derde winter en is nog als nieuw.
Hou zit het met de "temperatuurhuishouding" bij het airjack?
Merkte met mijn (nieuwe) fugu jack dat bij plus 4 graden en alleen een zomer ondershirt ik toch wel erg transpireer.
surplomb schreef:Bij Hopmans is momenteel de Assos kleding in de opruiming (o.a. shirt, winterjacks en koersbroeken) met behoorlijke kortingen.
Heb gisteren een FUGU jack gekocht voor 159,- (was 359,-)
Koerbroeken waren 79,95
Bij Schouten in scheveningen ook (assos)zomerkleding -20%
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
surplomb schreef:roger schreef:Anaszi2.0 schreef:Ben toch wel heel erg tevreden met m'n Airjack. Meerdere merken geprobeerd en ik vond de pasvorm altijd maar so-so. Dit zit echt top!
Merkte met mijn (nieuwe) fugu jack dat bij plus 4 graden en alleen een zomer ondershirt ik toch wel erg transpireer.
Ik zou een Fugu pas aan doen als het echt flink vriest. In het Airjack zit alleen op je borst en voorkant (bovenkant) van je armen een windstopper, de rest is een dik lycra. De jas ademt dus wel goed. Ik draag er met dit weer een dun Craft shirt met col onder, en dat gaat perfect.
Anaszi2.0 schreef:surplomb schreef:roger schreef:
Ik zou een Fugu pas aan doen als het echt flink vriest. In het Airjack zit alleen op je borst en voorkant (bovenkant) van je armen een windstopper, de rest is een dik lycra. De jas ademt dus wel goed. Ik draag er met dit weer een dun Craft shirt met col onder, en dat gaat perfect.
Fugujack is eigenlijk net te warm voor mij gebruik dit enkel voor zeer rustige rijtjes D1,zodra je je ook maar iets inspant werkt het Fugujack bij mij als een snelkookpan.
Met het airjack kan je eigenlijk de hele winter doortrainen als ik "smiddags rij net nadat de zon onder is trek ik mijn climajet erover en dat is een ideale combi.
nog een site met assos uitverkoop en ook nog een keer een goedkoop UK£ om van te profiteren... als je geen haast hebt (5 dagen) ook geen verzendkosten. Ik heb nog geen ervaring met de club, the proof of the pudding is in the eating.
http://www.wiggle.co.uk/m/Cycle/7/Assos/
http://www.wiggle.co.uk/m/Cycle/7/Assos/