Praatprogramma's rondom de Tour
Een verschrikking,al die idioten op de Alpe! Ook de Hollanders in bocht 7, die vanuit het eigen kroeggelijk Voeckler uitjouwen en met bier overgooien. Die man presteert heel wat meer dit jaar dan de hollandse fietsers, en sympathiek of niet... dat is toch onbelangrijk!
Maar voor mij past het wel bij het niveau van TdJ - dat vind ik een programma dat past bij die platte bier cultuur, het foute Holland - laat ik het maar zo zeggen. Een echt voetbalprogramma - over fietsen. Met Gert Jacobs als karikatuur van zichzelf... wat zet die man zichzelf te kijk!
Ik vind avondetappe 10x beter, dat straalt wat uit, dat kijk je nog even lekker aan het einde van de dag.
Maar voor mij past het wel bij het niveau van TdJ - dat vind ik een programma dat past bij die platte bier cultuur, het foute Holland - laat ik het maar zo zeggen. Een echt voetbalprogramma - over fietsen. Met Gert Jacobs als karikatuur van zichzelf... wat zet die man zichzelf te kijk!
Ik vind avondetappe 10x beter, dat straalt wat uit, dat kijk je nog even lekker aan het einde van de dag.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Volgens mij al eens eerder hier gezegd, maar Wilfried de Jong zou ook wel eens een geschikte opvolger kunnen zijn met een soortgelijk programma als de Avondetappe voor de Tour van 2012.
Suggesties voor de naam van het programma: De mannen en hun fietsen, Tête de la course, Le Arrivée, Na de Meet enz.
Suggesties voor de naam van het programma: De mannen en hun fietsen, Tête de la course, Le Arrivée, Na de Meet enz.
Bikers are not alone
Ik meende te zien dat die gek een soort van stethoscoop op de borst van Contador probeerde te drukken. Maakt het natuurlijk niet minder bespottelijk. Qua boegeroep lieten de "fans" in bocht 7 zich ook van hun slechtste kant zien richting Voeckler, al dan niet beïnvloed door Gert Jakobs in TDJ en te grote hoeveelheden alcohol.timo2.0 schreef:De dreun van Alberto...
Het duurde even voor ik in de gaten had wat die idioot nou precies deed maar diie gast liep in de beklimming in dokterskleding achter de fietsende Contador aan en duwde een slangetje met een infuuszak eraan tegen de arm van Alberto alsof hij het doping gaf. Logisch en terecht dat hij hem een hoek gaf! Sowieso was het boegeroep van de Franse toeschouwers deze Tour triest
-
- Forum-lid
roodhoofd schreef: Maar voor mij past het wel bij het niveau van TdJ - dat vind ik een programma dat past bij die platte bier cultuur, het foute Holland - laat ik het maar zo zeggen. Een echt voetbalprogramma - over fietsen. Met Gert Jacobs als karikatuur van zichzelf... wat zet die man zichzelf te kijk!
+1
Maar Avondetappe wordt zó gallisch laat uitgezonden, dan lig ik allang op één oor: Publieke Omroep, bedankt!
Dat Gert Jacobs zichzelf als clown profileert zal hem waarschijnlijk worst zijn, zeker met een schuin oog op zijn volgende bankafschrift gericht....
-
- Forum-lid HC
Gelukkig afgelopen!
What makes the boat go faster?
Even hierop terugkomend nu ik de Vuelta op Eurosport aan het kijken ben. Danny Nelissen vlamde tijdens Tour du Jour behoorlijk naar Andy Schleck al wilde hij er verder niet inhoudelijk op in gaan (beetje zwak, hou dan je waffel maar goed). Hij zei destijds dat het allemaal wel te lezen zou zijn in zijn Column in ???? Ik weet zo snel niet waar hij voor schrijft.
Is die publicatie over Andy Schleck al verschenen? Het enige wat Danny destijds los liet was dat het iets te maken had met het 'feit' dat Andy met een andere renner zijn vrouw 'aangerotzooit' zou hebben.
Is die publicatie over Andy Schleck al verschenen? Het enige wat Danny destijds los liet was dat het iets te maken had met het 'feit' dat Andy met een andere renner zijn vrouw 'aangerotzooit' zou hebben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heeft, als we Coppi en nog wat charmeurs vergeten, overigens weinig met wielrennen te maken. En als het al zo is, was die dame er dan ook niet bij? Ben echt benieuwd naar de inhoud.zorroi schreef:Even hierop terugkomend nu ik de Vuelta op Eurosport aan het kijken ben. Danny Nelissen vlamde tijdens Tour du Jour behoorlijk naar Andy Schleck ........ Is die publicatie over Andy Schleck al verschenen? Het enige wat Danny destijds los liet was dat het iets te maken had met het 'feit' dat Andy met een andere renner zijn vrouw 'aangerotzooit' zou hebben.
Eerlijk gezegd interesseert het me bar weinig wat die renners in hun vrije tijd doen en met wie. Jammer ook dat presentatoren als Danny Nelissen zich verlagen tot dit soort roddelrubriekenpraat.farelli schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heeft, als we Coppi en nog wat charmeurs vergeten, overigens weinig met wielrennen te maken. En als het al zo is, was die dame er dan ook niet bij? Ben echt benieuwd naar de inhoud.zorroi schreef:Even hierop terugkomend nu ik de Vuelta op Eurosport aan het kijken ben. Danny Nelissen vlamde tijdens Tour du Jour behoorlijk naar Andy Schleck ........ Is die publicatie over Andy Schleck al verschenen? Het enige wat Danny destijds los liet was dat het iets te maken had met het 'feit' dat Andy met een andere renner zijn vrouw 'aangerotzooit' zou hebben.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="janvr"
Eerlijk gezegd interesseert het me bar weinig wat die renners in hun vrije tijd doen en met wie. Jammer ook dat presentatoren als Danny Nelissen zich verlagen tot dit soort roddelrubriekenpraat.[/quote]
+1
overigens heb ik dat met iedereen. Ik snap programma's als boulevard etc. dan ook niet. wat kan mij het schelen dat de oma van Andre Hazes door haar stoel is gezakt bijvoorbeeld. maar dat is wel erg off topic
Eerlijk gezegd interesseert het me bar weinig wat die renners in hun vrije tijd doen en met wie. Jammer ook dat presentatoren als Danny Nelissen zich verlagen tot dit soort roddelrubriekenpraat.[/quote]
+1
overigens heb ik dat met iedereen. Ik snap programma's als boulevard etc. dan ook niet. wat kan mij het schelen dat de oma van Andre Hazes door haar stoel is gezakt bijvoorbeeld. maar dat is wel erg off topic
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
zorroi schreef:Even hierop terugkomend nu ik de Vuelta op Eurosport aan het kijken ben. Danny Nelissen vlamde tijdens Tour du Jour behoorlijk naar Andy Schleck al wilde hij er verder niet inhoudelijk op in gaan (beetje zwak, hou dan je waffel maar goed). Hij zei destijds dat het allemaal wel te lezen zou zijn in zijn Column in ???? Ik weet zo snel niet waar hij voor schrijft.
Ik kan mij herinneren dat hij voor ProCycling schrijft, lees het blad niet dus weet niet of hij het al gepubliceerd heeft.
Verder ook niet heel belangrijk vind ik zelf, al denkt Danny daar waarschijnlijk heel anders over.....
Overigens irriteer ik mij steeds meer aan Nelissen zijn commentaar op eurosport, tourdujour heeft hem geen goed gedaan!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Ik z'n column in de nieuwste uitgave van ProCycling (titel "Für Elisa") schrijft hij dat de lezer er mischien op zit te wachten. maar dat hij het niet zegt.cliors schreef:zorroi schreef:Even hierop terugkomend nu ik de Vuelta op Eurosport aan het kijken ben. Danny Nelissen vlamde tijdens Tour du Jour behoorlijk naar Andy Schleck al wilde hij er verder niet inhoudelijk op in gaan (beetje zwak, hou dan je waffel maar goed). Hij zei destijds dat het allemaal wel te lezen zou zijn in zijn Column in ???? Ik weet zo snel niet waar hij voor schrijft.
Ik kan mij herinneren dat hij voor ProCycling schrijft, lees het blad niet dus weet niet of hij het al gepubliceerd heeft.
Verder ook niet heel belangrijk vind ik zelf, al denkt Danny daar waarschijnlijk heel anders over.....
Overigens irriteer ik mij steeds meer aan Nelissen zijn commentaar op eurosport, tourdujour heeft hem geen goed gedaan!
Ik kon de relatie met Andy Schleck niet echt plaatsen, maar nu begrijp ik dat het vanuit Tour du Jour komt. Het voorafgaande stuk van de column gaat meer over Dekker/Elisa Basso.