La Marmotte 2012
-
- Forum-lid
ik heb me ook ingeschreven
had ik gisteren moeten doen, dom dom
nu zit ik waarschijnlijk in de laatste groep
had ik gisteren moeten doen, dom dom
nu zit ik waarschijnlijk in de laatste groep
Is helemaal geen nadeel hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, kun je half uur langer op bed blijven liggen
Hoe lang is de inschrijving nu open dan?
Hoe lang is de inschrijving nu open dan?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
HUH??? Gaat ie op 3.000 dicht? Zou toch 7.000 zijn?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik snap er vrij weinig van, op de site van sportcommunication zie ik nergens informatie/nieuws over de inschrijving staan en wanneer die geopend is. Zal wel aan mij liggen..
-
- Forum-lid
daar gaan we dan maar van uithavana schreef:Is helemaal geen nadeel hoor.
maar als de inschrijving al weer gesloten is, dan ben ik wel net op tijd geweest
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zucht, deze tocht dus binnenkort ook naar niveautje AGR; een run op de inschrijving en in no time uitverkocht.
Less is bore
Als je bij Adh-fietsreizen besteld kom je er wel tussen (betaal je je iets meer, maar op het bedrag dat je voor een tripje Marmotte kwijtbent maakt dat ook niet veel meer uit)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Dit is met name te wijten aan de enorme populariteit van La Marmotte in Denemarken en Engeland de laatste jaren.daniel1975 schreef:Zucht, deze tocht dus binnenkort ook naar niveautje AGR; een run op de inschrijving en in no time uitverkocht.
Kaarten zijn uitverkocht via ADH-fietreizen, aldus de website:rikkert schreef:Als je bij Adh-fietsreizen besteld kom je er wel tussen (betaal je je iets meer, maar op het bedrag dat je voor een tripje Marmotte kwijtbent maakt dat ook niet veel meer uit)
27-11-2011. 22.17 uur: Geen losse startnummers meer beschikbaar voor de Marmotte inschrijving via Alpedhuezfietsreizen.nl.