Pagina 10 van 24
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 03 jan 2020 11:16
door DeletedUser02
daniel1975 schreef: ↑20 dec 2019 16:41
Blijft niks van Campa over
En Sram maar lekker de axs pushen.
Heb dit jaar een Quarq, Zipps en 11s Etap groep gekocht, maar ben er vrij stellig in dat het de laatste centjes zijn die SRAM voorlopig van mij krijgt.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 03 jan 2020 11:20
door walter-
kxlight schreef: ↑03 jan 2020 09:39
havana schreef: ↑03 jan 2020 09:01
Deceuninck QS rijdt volgend seizoen met Oakley brillen.
Netjes. Wanneer stapt Jumbo nou eens over...
Nu moet je even duiden waarom je hier een voordeel aan zou hebben...
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 03 jan 2020 11:49
door kxlight
walter- schreef: ↑03 jan 2020 11:20
kxlight schreef: ↑03 jan 2020 09:39
havana schreef: ↑03 jan 2020 09:01
Deceuninck QS rijdt volgend seizoen met Oakley brillen.
Netjes. Wanneer stapt Jumbo nou eens over...
Nu moet je even duiden waarom je hier een voordeel aan zou hebben...
Persoonlijke voorkeur... ik kom nog uit t tijdperk dat je n oakley moest hebben
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 04 jan 2020 14:14
door Keezx
Een bril op een Jumbo kop zit nog niet op jouw kop....
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 05 jan 2020 17:45
door Arjan
havana schreef: ↑20 dec 2019 11:24
Movistar switcht van Campagnolo naar SRAM. Daarmee daalt het aantal WT ploegen dat met Campa rijdt naar 1 (Lotto-Soudal).
Misschien vergis ik mij, maar rijd UAE Emirates nog met Campa?
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 05 jan 2020 17:50
door havana
Je hebt helemaal gelijk.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 05 jan 2020 18:09
door paulwindtegen
Slowracer schreef: ↑28 nov 2019 12:57
Israel Cycling Academy van De Rosa naar Factor, Astana van Argon18 naar Wilier en Cofidis van Kuota naar De Rosa.
Blijft Direct Energie ook op Wilier fietsen, als Astana daar ook naartoe gaat?
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 06 jan 2020 12:12
door jwkeij
ypuh schreef: ↑03 jan 2020 11:16
Heb dit jaar een Quarq, Zipps en 11s Etap groep gekocht, maar ben er vrij stellig in dat het de laatste centjes zijn die SRAM voorlopig van mij krijgt.
Omdat de spaarrekening leeg is?
OF omdat het niet naar wens is?
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 06 jan 2020 12:42
door Slowracer
paulwindtegen schreef: ↑05 jan 2020 18:09
Slowracer schreef: ↑28 nov 2019 12:57
Israel Cycling Academy van De Rosa naar Factor, Astana van Argon18 naar Wilier en Cofidis van Kuota naar De Rosa.
Blijft Direct Energie ook op Wilier fietsen, als Astana daar ook naartoe gaat?
Wilier staat zowel bij de ploeg
https://teamtotaldirectenergie.com/nos-partenaires/ als bij Wilier zelf
https://www.wilier.com/en/teams-pro-ath ... ct-energie nog steeds als sponsor
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 06 jan 2020 13:22
door havana
Volgens mij blijven ze inderdaad sponsor. Verbaast me wel een beetje, twee teams sponsoren is toch bepaald niet gratis en zo groot is Willier nu ook weer niet.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 07 jan 2020 10:12
door anderson99
.Misschien een wanhoopspoging van Wilier om weer in de markt te komen. Wilier is toch wel slapend merk.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 08 jan 2020 15:56
door DeletedUser02
jwkeij schreef: ↑06 jan 2020 12:12
ypuh schreef: ↑03 jan 2020 11:16
Heb dit jaar een Quarq, Zipps en 11s Etap groep gekocht, maar ben er vrij stellig in dat het de laatste centjes zijn die SRAM voorlopig van mij krijgt.
Omdat de spaarrekening leeg is?
OF omdat het niet naar wens is?
Dat eerste is waar, maar ik ben zeer content met de kwaliteit/functionaliteit en feel van SRAM producten. Het is niet geheel per ongeluk dat mijn 3 fietsen met SRAM groepen (Rival22, Etap22 en GX1 op de MTB) en Quarq's rijden.
Sta echter totaal niet achter de weg die ze zijn ingeslagen met AXS. Een closed system waar ze afwijken van iedere bestaande standaard/compatibiliteit en ook nog eens belachelijke keuzes zoals een geintegreerde PM in de samengesmolten chainrings. Om over de prijzen nog maar te zwijgen. De kans dat er ooit een AXS groep of nieuwe Quarq komt schat ik de komende jaren op nul.
Zipps zijn nou ook niet echt het aerodynamisch wonder wat de marketingafdeling je doet geloven, maar ik vond ze gewoon mooi en achteraf rijden ze ook een stuk fijner dan de FFWD's die ik hiervoor had. Daar koop je alleen niet zo snel een 2e setje van.