Mat zwart is het nieuwe wit.
Stealth!!
Kei en kei harde +1.
Wat vinden jullie van mat zwart ?
Master B schreef:Strak, tijdloos maar ook lastig. Vuil en met name vet zie je heel goed. Ik heb zelf een mat zwarte Cervelo. Je hebt igg geen last van glans die de aandacht afleiden.
En hoe krijg je het weer mat als er vet op komt? Gewoon met een afwasmiddel er overheen? Of wordt het frame elke keer wat meer glanzend?
Ik heb zelf een mat zwarte SuperSix besteld dus het moge duidelijk zijn dat voor mij ook +1 geldt!
fbuijs schreef:Master B schreef:Strak, tijdloos maar ook lastig. Vuil en met name vet zie je heel goed. Ik heb zelf een mat zwarte Cervelo. Je hebt igg geen last van glans die de aandacht afleiden.
En hoe krijg je het weer mat als er vet op komt? Gewoon met een afwasmiddel er overheen? Of wordt het frame elke keer wat meer glanzend?
Ik heb zelf een mat zwarte SuperSix besteld dus het moge duidelijk zijn dat voor mij ook +1 geldt!
Wasbenzine, het frame is geanodiseerd en kan dus wel wat hebben. Ik heb ook doekjes met een soort schoonmaak middel, dat gaat ook heel goed. Het zijn industriële doekjes van Kimberly Clark, dacht ik.
Het blijft als nieuw, het wordt dus niet steeds glanzender of doffer.
Master B schreef:fbuijs schreef:Master B schreef:Strak, tijdloos maar ook lastig. Vuil en met name vet zie je heel goed. Ik heb zelf een mat zwarte Cervelo. Je hebt igg geen last van glans die de aandacht afleiden.
Wasbenzine, het frame is geanodiseerd en kan dus wel wat hebben. Ik heb ook doekjes met een soort schoonmaak middel, dat gaat ook heel goed. Het zijn industriële doekjes van Kimberly Clark, dacht ik.
Het blijft als nieuw, het wordt dus niet steeds glanzender of doffer.
Ok, ga ik onthouden. Thanx voor de tip.
-
- Forum-lid
+1 zwart is tijdloos. Maar leuke felle kleurige fietsen zijn erg mooi maar vallen vaak in een hogere prijsklasse.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
+1
Wilier La Triestina in... Mat zwart. Ziet er gaaf uit met witte logo's en rode accenten.
Geanodiseerd, dus kan tegen een stootje. Ziet er lang als nieuw uit.
Wilier La Triestina in... Mat zwart. Ziet er gaaf uit met witte logo's en rode accenten.
Geanodiseerd, dus kan tegen een stootje. Ziet er lang als nieuw uit.
-
- Forum-lid
Mijn vorige fiets was matzwart met alu onderdelen.
Ik vond het een beetje saai worden.
Mijn huidige fiets is dus niet matzwart.
Ik vond het een beetje saai worden.
Mijn huidige fiets is dus niet matzwart.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Mat én glanzend kan ook:
http://italiaanseracefietsen.files.word ... trada3.jpg
http://italiaanseracefietsen.files.word ... trada3.jpg
Laat ik denken dat mat zwart een mode trent was! Of sommige zijn de mode ver vooruit!:D Naja anywho...
Ja dik, maar hangt van het frame en de andere kleuren af... Red bull (o.i.d) is erg dik. Staal absoluut niet! Italiaanse merken ook een no-go wat mij betreft...
Zou mat wit of volledig parelmoer niet iets zijn;)
Ja dik, maar hangt van het frame en de andere kleuren af... Red bull (o.i.d) is erg dik. Staal absoluut niet! Italiaanse merken ook een no-go wat mij betreft...
Zou mat wit of volledig parelmoer niet iets zijn;)
W(viva) Italia LIbera E Redenta - Wilier