Wat vinden jullie van mat zwart ?
Ik zie meer en meer mat zwarte frames bij verschillende fabrikanten vb Cannondale Supersix. Ook voor moto's Ducati Monster 600 en zelfs bij auto's zie je het mat zwart.
Wat vinden jullie forumlezers van mat zwart voor een raceframe ? Zou je een fiets in die kleur ook kopen of moet een frame een blinkend kleur hebben ?
Wat vinden jullie forumlezers van mat zwart voor een raceframe ? Zou je een fiets in die kleur ook kopen of moet een frame een blinkend kleur hebben ?
-
- Forum-lid
+1 voor mat zwart (of mag +2 ook?)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Nespresso schreef:M'n broertje rijdt al 10 jaar op een Cannondale "BBQ-black" en die kleur is gewoon tijdloos. Wel afmonteren met of ook matzwarte componenten of met 1 contrasterende kleur of blank alu.
hier kan ik me helemaal in vinden.
alleen zwart is te saai.
nickst schreef:Nespresso schreef:M'n broertje rijdt al 10 jaar op een Cannondale "BBQ-black" en die kleur is gewoon tijdloos. Wel afmonteren met of ook matzwarte componenten of met 1 contrasterende kleur of blank alu.
hier kan ik me helemaal in vinden.
alleen zwart is te saai.
+1!
Ik heb dan ook een mat zwarte Canyon met blank alu (Dura-Ace) onderdelen. Is voor mij het mooiste wat er is.
-
- Forum-lid
mat
Strak, tijdloos maar ook lastig. Vuil en met name vet zie je heel goed. Ik heb zelf een mat zwarte Cervelo. Je hebt igg geen last van glans die de aandacht afleidt.