Waar drink jij je koffie en haal je jouw ijsje
-
- Forum-lid
Dat zal best, maar dat je in Nederland alleen thuis lekkere koffie zou kunnen drinken vind ik onzin.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat schrijf ik toch ook nergens?ColumsbusMJ schreef: ↑20 aug 2024 07:25 Dat zal best, maar dat je in Nederland alleen thuis lekkere koffie zou kunnen drinken vind ik onzin.
Less is bore
-
- Forum-lid
Een echt goede doppio heb ik in de buurt van Haarlem nog niet gevonden, maar goed ijs wel: Garonne in de Grote Houtstraat. Al heel lang een begrip. Zomers altijd met m'n ouders daar een ijsje halen. Later woonde ik om de hoek en haalde daar een paar keer per week ijs. Als ik nu in de stad ben, ga ik daar toch nog wel vaak even langs.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In vrijwel elke snackbar in Italië (en Spanje) zetten ze betere espresso dan vrijwel overal in Nederland. Jammer is dat.
Maar Fransen maken er inderdaad helemaal een puinhoop van. Net als Duitsers trouwens.
Wat vinden we trouwens van mensen die 's middags een cappuccino bestellen?
zelfde vraag, maar dan met haver"melk"?
Laatst gewijzigd door 53x11 op 20 aug 2024 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
1 is prima, 2 is modegrill
Less is bore
Jij hebt dan zeker ook geen moeite met ananas op je pizza?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
pek en veren53x11 schreef: ↑20 aug 2024 16:07In vrijwel elke snackbar in Italië (en Spanje) zetten ze betere espresso dan vrijwel overal in Nederland. Jammer is dat.
Maar Fransen maken er inderdaad helemaal een puinhoop van. Net als Duitsers trouwens.
Wat vinden we trouwens van mensen die 's middags een cappuccino bestellen?
zelfde vraag, maar dan met haver"melk"?
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Als het kalfje na de geboorte niet wordt gescheiden van de moeder, dan is melk een prima alternatief voor havermelk. Anders draag je bij aan dierenleed, maar daar ging de vraagstelling niet over?