eerste weekend mei EK singlespeed mountainbike
derde weekend juni NK singlespeed mountainbike
verder kreeg ik van de week een uitnodiging om ergens in april een graveltocht in de Gelderse Vallei te gaan rijden
Green Divide staat ook hoog op het lijstje
Verder vooral meer ritjes met de club maken en dat uitbouwen naar eindelijk eens een keer 200km op één dag rijden
Fietsplannen voor 2025.
-
- Forum-lid
Ik heb een aantal plannen voor 2025.
- Januari/februari 2025 de Green Divide
- Amstel Gold Race met wat vrienden, zal minder om het sportieve en meer om het samen fietsen gaan.
- Paar dagen Vogezen en aldaar Les 3 Ballons.
Verder verwacht ik de racefiets dit jaar weer mee te kunnen nemen op vakantie en meer hoogtemeters te kunnen maken dan in 2024. Op dit moment vooral blij dat ik zo goed als pijnvrij op de fiets zit en ook geen terugval heb na een wat meer inspannende rit. 2025 kan met betrekking tot fietsen naar verwachting alleen maar beter worden dan 2024.
- Januari/februari 2025 de Green Divide
- Amstel Gold Race met wat vrienden, zal minder om het sportieve en meer om het samen fietsen gaan.
- Paar dagen Vogezen en aldaar Les 3 Ballons.
Verder verwacht ik de racefiets dit jaar weer mee te kunnen nemen op vakantie en meer hoogtemeters te kunnen maken dan in 2024. Op dit moment vooral blij dat ik zo goed als pijnvrij op de fiets zit en ook geen terugval heb na een wat meer inspannende rit. 2025 kan met betrekking tot fietsen naar verwachting alleen maar beter worden dan 2024.
Begin juni een weekje Le Bourg d'Oisans voor Alpe d'Huzes, daarna nog wat andere bergen pakken.
De week erna uitfietsen in Zuid-Limburg.
In de zomervakantie anderhalve week gravelen in Toscane en op de racefiets tien dagen van de Provence (bij de Verdon /lac Sainte Croix) genieten.
Niet spectaculair, wel iets om naar uit te kijken!
De week erna uitfietsen in Zuid-Limburg.
In de zomervakantie anderhalve week gravelen in Toscane en op de racefiets tien dagen van de Provence (bij de Verdon /lac Sainte Croix) genieten.
Niet spectaculair, wel iets om naar uit te kijken!
Courir c'est mourir un peu