Ypuh schreef:"Je zei*" Even een kleine verbetering in de Nederlandse taal.
:pYpuh schreef:Iemand die hier reageerd met 'ze zijn goed, en de naven zijn top' haalt jou niet over (Been there, done that). Jou manier van vragen nodigt echter ook totaal niet uit om een hele review te schrijven voor jou alleen.
Ypuh schreef:zijn er met uitzondering mensen met ervaringen over de besproken wielset, laat staan in het bezit zijn van.
Ypuh schreef:Je begint je eerste topic op dit forum met "Ik wil...", wat al weinig ruimte over laat om jou nog over te gaan halen of te adviseren. Daarnaast stel je nul vragen over de wielen zelf, alleen de ervaringen ermee. Laat dat nou net zijn waar het internet vol mee staat.
Enerzijds meen je te weten dat haast niemand hier in het bezit is van die wielen, anderzijds zou het internet moeten vol staan met gebruikservaringen.
De 4R-c zijn nu ook niet default gelijk aan de andere wielen uit het gamma, en het kan dus zo zijn dat iemand hier specifiek zijn ervaringen met de 4R-c uit de doeken wil doen (daar dient een forum voor), en het kan zomaar gebeuren dat die ervaring nog niet eerder is gedeeld op internet. Dus kom maar op met die reviews (via de zoekfunctie zou ik alvast niet veel wijzer worden over met name de velg).
Ypuh schreef:Want schijnbaar heb je niets gedaan met het feit dat ik zei dat het goede wielen zijn, maar maak je wel tijd om een issue te beginnen over het woord 'dom' wat ik gebruikt heb.
Je laat ook wel weinig ruimte aangezien je de vraag als 'dom' omschrijft, Ypuh. Ik had graag geweten of jij die wielen hebt, en of je dan niet inhoudelijk reageert omdat je het de moeite niet waard vindt.