Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

vervelende Schoonenberg reclame

gbrand
Forum-lid

gbrand 24 feb 2008 20:24

[quote="Freerider"]Zoals Mark al aangeeft kunnen wij als Fiets hier niet veel aan doen. "Company wide" (ahum) worden dit soort campagnes verkocht. Ik heb wel gevraagd of er gekeken kan worden of deze banner wel werkt zoals bedoeld. Het lijkt me niet de bedoeling dat hij steeds opnieuw geladen wordt.
Overigens vind ik (op persoonlijke titel) sommige reakties wel erg overtrokken.
Dit soort banners komen slechts sporadisch voor, zijn met moderne browsers eenvoudig te blokkeren en we zijn nou eenmaal onderdeel van een groot bedrijf. Kenmerk van een bedrijf is dat er in ieder geval geen geld bij moet. Het gebruik van banners is 1 van de manieren waarop dit kan. [/quote]

Dit kan natuurlijk zijn doel voorbij gaan schieten. Er is geen bedrijf gebaat bij een forum met allerlei ronvliegende banners maar geen bezoekers....
En wat is het volgende? Dat je bij elk bericht eerst een reclameuiting moet wegklikken? Of eerst bij elk bezoek 20 reclames moet lezen? Bij mij ligt de irritatiegrens dus bij dit soort Schoonenberg acties. Is inderdaad persoonlijk. De 'wiebelende' banners bovenin vind ik 'net kunnen'.
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 24 feb 2008 20:35

[quote="Amclassic-fan"]De reclame wordt verzorgd door 't moeder concern, Sanoma. Fiets kan helemaal niets doen aan die advertenties. Maar die advertenties maken het forum wel mogelijk, want het kost genoeg geld om de boel draaiend te houden en te updaten.
Met een moderne browser (allicht met add-on), ben je zo van die pop-ups af.[/quote]

k vin dhet wel appart dat je door een mod gewezen wordt op het feit dat je addblokers kan gebruiken .. een mod die mogelijkerwijs bijdraagt aan het forum om zeep helpen ..
:winkthumb:

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 24 feb 2008 20:39

Baalde ook van die bier reclamebanner! Steeds dat inschenk geluid!! Krijg je dorst van!!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie