vervelende Schoonenberg reclame
Dat er reclame op dit forum is okey. Je kunt ook zonder denk ik. Ik zit ook regelmatig op het Ducati forum en daar werken ze met donatie's en ja dat werkt daar. Je krijgt bovenop je avatar een tekst 'Donateur 2008'. Maar ik wil eigenlijk mijn ongenoegen uiten over de irritante reclameblokken die nu midden op het scherm verschijnen en welke dan wegeklikt moeten worden. Dat is niet eenmalig maar meerdere malen. Ik heb die van Schoonenberg meerdere malen moeten wegklikken vandaag.
Ik heb een FireFox browser met Adblock Plus.
Nooit meer reclame op je scherm, niet hier, niet op nu.nl, nergens niet!
Mocht er toch een ad in beeld komen, kan ik hem met rechtermuisknop aangeven dat ik hem nooit meer wil zien en dan zie ik hem ook nooit meer.
Misschien is dat een idee?
Nooit meer reclame op je scherm, niet hier, niet op nu.nl, nergens niet!
Mocht er toch een ad in beeld komen, kan ik hem met rechtermuisknop aangeven dat ik hem nooit meer wil zien en dan zie ik hem ook nooit meer.
Misschien is dat een idee?
-
- Forum-lid
De reclame is sowieso irritant, veels te druk bewegende banners. Af en toe mét geluid zelfs, iets wat al helemaal not-done is.
Ik heb het idee dat Fiets.nl geen restricties heeft opgelegd aan de adverteerders, ze passen totaal niet bij de site, en ze leiden teveel af imho.. Dit is goed voor de adverteerders natuurlijk, maar niet voor de lezers van 't forum.
Ik heb het idee dat Fiets.nl geen restricties heeft opgelegd aan de adverteerders, ze passen totaal niet bij de site, en ze leiden teveel af imho.. Dit is goed voor de adverteerders natuurlijk, maar niet voor de lezers van 't forum.
[quote="KukeleKupers"]De reclame is sowieso irritant, veels te druk bewegende banners. Af en toe mét geluid zelfs, iets wat al helemaal not-done is...[/quote]
Vraagje: raak je dan niet lichtelijk geïrriteerd bij het zien van avatars als...![Afbeelding](http://img528.imageshack.us/img528/9568/kleinefietsgifyq2.gif)
Vraagje: raak je dan niet lichtelijk geïrriteerd bij het zien van avatars als...
![Afbeelding](http://img528.imageshack.us/img528/9568/kleinefietsgifyq2.gif)
-
- Forum-lid
Haha, die zit :p
Mijn avatar zie ik niet zo vaak als de banners bovenaan de pagina, dus dat is me nog niet zo opgevallen.
Maar ik zal 'm aanpassen, mooi is 'ie toch niet meer sinds het forum is veranderd..
Mijn avatar zie ik niet zo vaak als de banners bovenaan de pagina, dus dat is me nog niet zo opgevallen.
Maar ik zal 'm aanpassen, mooi is 'ie toch niet meer sinds het forum is veranderd..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De reclame wordt verzorgd door 't moeder concern, Sanoma. Fiets kan helemaal niets doen aan die advertenties. Maar die advertenties maken het forum wel mogelijk, want het kost genoeg geld om de boel draaiend te houden en te updaten.
Met een moderne browser (allicht met add-on), ben je zo van die pop-ups af.
Met een moderne browser (allicht met add-on), ben je zo van die pop-ups af.
Nou, die Schoonenberg kan er rekening mee houden dat IK er in ieder geval nooit iets ga kopen. Irritante zooi. Ik snap niet dat die lui zelf niet snappen dat ze daar meer kwaad dan goed mee doen!!!!!:D
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tja, maar 't schijnt juist dat je hele irritante reclames langer onthoud. Over 4 jaar weet je vast niet meer van die irritante banner hier en zit de naam nog wel in je hoofd
. Zo achtelijk zijn die reclame makers nog niet, al zie ik zelf liever humoristische reclames ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
[quote="Amclassic-fan"]De reclame wordt verzorgd door 't moeder concern, Sanoma. Fiets kan helemaal niets doen aan die advertenties. Maar die advertenties maken het forum wel mogelijk, want het kost genoeg geld om de boel draaiend te houden en te updaten. [/quote]
Ik werd net de eerste keer geconfronteerd met die k... reclame.
1. Het forum van fiets is gekoppeld aan het maandblad Fiets. Dat blijkt ook uit het logo dat door het maandblad en de website worden gebruikt. Schade aan het imago van de website heeft ook gevolgen voor het imago van het maandblad.
2. Op een site voor ICT informatievoorziening werden ook van die opdringerige commercials aangeboden. Ik maak geen gebruik meer van die site. Wanneer de website van Fiets doorgaat met het aanbieden van opdringerige commercials dan maak ik geen gebruik meer van het forum. Er zijn genoeg andere forums die blijkbaar niet afhankelijk zijn van dit soort commercials.
3. Tot nu toe was er ook een forum mogelijk zonder opdringerige reclames. Houd dat zo.
4. Wanneer ik me erger aan de reclames en daardoor geen gebruik meer maak van het forum, dan is de volgende stap het opzeggen van het abonnement op Fiets. En die opzegging gaat dan meteen de deur uit zodat ik het ook niet meer vergeet.
Ik werd net de eerste keer geconfronteerd met die k... reclame.
1. Het forum van fiets is gekoppeld aan het maandblad Fiets. Dat blijkt ook uit het logo dat door het maandblad en de website worden gebruikt. Schade aan het imago van de website heeft ook gevolgen voor het imago van het maandblad.
2. Op een site voor ICT informatievoorziening werden ook van die opdringerige commercials aangeboden. Ik maak geen gebruik meer van die site. Wanneer de website van Fiets doorgaat met het aanbieden van opdringerige commercials dan maak ik geen gebruik meer van het forum. Er zijn genoeg andere forums die blijkbaar niet afhankelijk zijn van dit soort commercials.
3. Tot nu toe was er ook een forum mogelijk zonder opdringerige reclames. Houd dat zo.
4. Wanneer ik me erger aan de reclames en daardoor geen gebruik meer maak van het forum, dan is de volgende stap het opzeggen van het abonnement op Fiets. En die opzegging gaat dan meteen de deur uit zodat ik het ook niet meer vergeet.
Zoals Mark al aangeeft kunnen wij als Fiets hier niet veel aan doen. "Company wide" (ahum) worden dit soort campagnes verkocht. Ik heb wel gevraagd of er gekeken kan worden of deze banner wel werkt zoals bedoeld. Het lijkt me niet de bedoeling dat hij steeds opnieuw geladen wordt.
Overigens vind ik (op persoonlijke titel) sommige reakties wel erg overtrokken.
Dit soort banners komen slechts sporadisch voor, zijn met moderne browsers eenvoudig te blokkeren en we zijn nou eenmaal onderdeel van een groot bedrijf. Kenmerk van een bedrijf is dat er in ieder geval geen geld bij moet. Het gebruik van banners is 1 van de manieren waarop dit kan.
Overigens vind ik (op persoonlijke titel) sommige reakties wel erg overtrokken.
Dit soort banners komen slechts sporadisch voor, zijn met moderne browsers eenvoudig te blokkeren en we zijn nou eenmaal onderdeel van een groot bedrijf. Kenmerk van een bedrijf is dat er in ieder geval geen geld bij moet. Het gebruik van banners is 1 van de manieren waarop dit kan.
-
- Forum-lid
Ik vond het ook behoorlijk irritant maar snap wel dat dit door commerciële bedrijven als Sanoma gedaan wordt. Maar net als ik me er bij neer leg zie ik de reclames niet meer. Is het toch gelukt om de reclame weg te krijgen of heeft Sanoma dit ook zelf besloten?