Ronde van Vlaanderen 2012
Nog een vraag van mijn kant. Ik heb nu dus een truukje bedacht om de startnummers etc. gewoon 'thuis' gestuurd te krijgen. Ik heb een kennis in België gevraagd of ik zijn adres mag gebruiken om alle info naar toe te sturen, zodat we niet in de rij hoeven te wachten om ons nummer op te halen. Heeft iemand hier ervaringen mee dat dit kan, of zorgt dit voor enorme problemen omdat het opgegeven adres niet mijn woonadres is?
Je weet het een week van te voren.....Twiks schreef:Nog een vraag van mijn kant. Ik heb nu dus een truukje bedacht om de startnummers etc. gewoon 'thuis' gestuurd te krijgen. Ik heb een kennis in België gevraagd of ik zijn adres mag gebruiken om alle info naar toe te sturen, zodat we niet in de rij hoeven te wachten om ons nummer op te halen. Heeft iemand hier ervaringen mee dat dit kan, of zorgt dit voor enorme problemen omdat het opgegeven adres niet mijn woonadres is?
Dat begrijp ik, daarom vraag ik het hier, om te checken of er wellicht mensen ervaring hebben met deze methode en kunnen zeggen of dit werkt of dat ze hier negatieve ervaringen mee hebben.pinarello schreef:Je weet het een week van te voren.....Twiks schreef:Nog een vraag van mijn kant. Ik heb nu dus een truukje bedacht om de startnummers etc. gewoon 'thuis' gestuurd te krijgen. Ik heb een kennis in België gevraagd of ik zijn adres mag gebruiken om alle info naar toe te sturen, zodat we niet in de rij hoeven te wachten om ons nummer op te halen. Heeft iemand hier ervaringen mee dat dit kan, of zorgt dit voor enorme problemen omdat het opgegeven adres niet mijn woonadres is?
Dit kan je prima doen. Zolang je naam maar klopt, lijkt mij. Weet alleen niet hoe dat zit mocht je verzekering moeten aanspreken van de RVV ivm ongeval, schade enz.
Woon zelf in België en ik kreeg mijn bescheiden ruim op tijd opgestuurd. Nederlandse vrienden kregen dit pas op laatste moment.
Woon zelf in België en ik kreeg mijn bescheiden ruim op tijd opgestuurd. Nederlandse vrienden kregen dit pas op laatste moment.
Volgens mij krijgen de Nederlanders tegenwoordig niets meer thuis gestuurd, wat ik begreep van de website
Verzekering is wel een goed punt, echter vraag ik mij af of ik niet 'dubbel' verzekerd ben als ik ook zelf een reisverzekering heb, waar dit evenement eventueel onder kan vallen (heb 'extreem' sport additie).+ 5 euro waarborg voor een stuurnummer. Je krijgt dit bedrag terug wanneer je bij je aankomst het nummer inlevert.
Deelnemers uit België krijgen hun inschrijvingspakket in de week voor de tocht toegestuurd.
Alle andere deelnemers kunnen hun enveloppe ter plaatse afhalen aan de stand van de voorinschrijvingen. Zij krijgen ten laatste 1 week voor de tocht een persoonlijke bevestigingsemail met daarin een persoonlijk nummer. Met dit nummer kan men ter plaatse het kaderplaatje aan de voorinschrijvingsstand afhalen. Vanaf 1 week voor de wedstrijd staan de deelnemerslijsten met persoonlijke nummers eveneens online.
Plaatje van het parcours is online gezet: http://sport.be.msn.com/cyclingtour/ron ... scyclo.pdf.
Mooi parcours. Middenafstand is duidelijk het aantrekkelijkst...klimman schreef:Plaatje van het parcours is online gezet: http://sport.be.msn.com/cyclingtour/ron ... scyclo.pdf.

Ik ben er weer bij...kasseien blijven absoluut niet mijn favoriet, maar het blijft wel een bijzondere tocht. Jammer dat de muur er niet meer in zit, maar zo vroeg in het seizoen een voldoende uitdagend parcours en een mooi 'begin' van het seizoen
.

Cervélo & Cannondale
-
- Forum-lid
Ik haal ze gewoon op de ochtend zelf. Duurt ongeveer 5 minuten, en dan heb je alles.
marc
marc
people are strange when you\'re a stranger
Wat heeft deze historische figuur te zeggen over het nieuwe parcours van De Ronde?
http://www.youtube.com/watch?v=H4rwyFl1XTM
http://www.youtube.com/watch?v=H4rwyFl1XTM
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Oei oei, de voorspellingen zien er vooralsnog goed uit! RVV in het zonnetje?
Nog een vraagje, kan ik de ronde gewoon op mn Ultremo ZX's rijden, of kan ik beter de Durano bandjes erop leggen die ik nog heb liggen?

Nog een vraagje, kan ik de ronde gewoon op mn Ultremo ZX's rijden, of kan ik beter de Durano bandjes erop leggen die ik nog heb liggen?
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105