BBB Select fietsbril met lelijke logo's
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar dan nog snap ik niet wat bbb bezielt: dat logo is echt te overdreven aanwezig op een verder wel mooie bril.KrissCross schreef:Nope, maar die zie je toch niet, zelfs niet als je scheel kijktsupergrover1 schreef:Die 3 B's in het midden kunnen er niet af?? Ik zou de hele tijd scheel kijken.....
Less is bore
-
- Forum-lid
Reclame?daniel1975 schreef:Maar dan nog snap ik niet wat bbb bezielt: dat logo is echt te overdreven aanwezig op een verder wel mooie bril.KrissCross schreef:Nope, maar die zie je toch niet, zelfs niet als je scheel kijktsupergrover1 schreef:Die 3 B's in het midden kunnen er niet af?? Ik zou de hele tijd scheel kijken.....
ik heb zowel de normale versie (neon yellow) als de team versie met rode lenzen, en deze bevallen me erg goed, maar van de logo's op de lenzen merk je echt niks. het logo in het midden van de lens zit sowieso nog voor een stuk van het frame dus dat kun je niet zien als je de bril ophebt. de logo's op de zijkanten zie je alleen vaag als je je ogen heel overdreven naar links of rechts draait. zeer fijne bril. een aanrader
-
- Forum-lid
Misschien toch eens poging wagen met aceton... Helemaal zonder logo's lijkt me nog mooier.otje2 schreef:Echt een fijne bril. Ik heb hem nu al een half jaar. De bbb logo's op de lens kun je er afpoetsen met aceton, ik heb dit gedaan en de lensen gaven geen reactie op de aceton. Staat veel mooier zon BBB (al zit het niet in je blikveld).
-
- Forum-lid
Geen BBB bril meer dus...
Ga toch fietsen...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Jawel hoor, aan de zijkant zitten reliëflogo's die er niet af kunnen.michael2757 schreef:Geen BBB bril meer dus...
En ook zonder alle logo's s het een BBB bril.
Er zijn toch ook auto's die zonder type aanduiding rondrijden, is dan bv een Audi A6 geen A6 omdat het er niet op staat???