goeie carbon racefiets onder 1600euro
Ik denk inderdaad dat Ultimate al 9.0 (of liever met het opgerekte budget) 9.0sl hier de beste optie is, lichter dan alles van carbon voor het zelfde geld en met allemaal goede spullen afgemonteerd. als je nog wat groeit hoef je alleen een nieuw frame te kopen en niet een hele fiets. Ga je toch voor carbon dan zul je waarschijnlijk ook binnen afzienbare tijd een nieuwe wielset aan willen schaffen want de standaard wielen op een fiets van 1600 euro zijn meestal niet echt race-waardig.53x11 schreef:Hoezo carbon? Zou voor alu gaan, bijvoorbeeld Canyon. Voor 50 euro koop je vervolgens een cassette die aan je eisen voldoet...
Campagnolo Ultra Dork
- Supergrover
- Forum-lid HC
zal wel om zijn zoontje gaan???deijn schreef: Topic starter met dubbele persoonlijkheid
-
- Forum-lid
natuurlijk!supergrover1 schreef:zal wel om zijn zoontje gaan???deijn schreef: Topic starter met dubbele persoonlijkheid
Ik rijd sinds een tijdje op een Cannondale CAAD10 (alu dus) en ik moet zeggen dat deze fiets niets onder doet voor mijn vele malen duurdere Colnago. CAAD 10 is met 105 voor 1500 euro te vinden en is net zo licht als een carbon fiets van die prijs klasse. Zou mijn keuze in ieder geval zijn. Succes!
Cervélo & Cannondale
Ik rijd zelf op een Cannondale CAAD10 105. Prima alu. Racer. Zie ook recente test in tijdschrift Fiets. Van Herwerden in Voorburg heeft deze voor ca. 1400 te koop staan. Kan je met je budget nog evt wielen upgraden.
Specialized Venge Expert 2016
Dat had ik natuurlijk ook wel door maar persoonlijk zou ik dat er dus even bij vermelden.the fastest schreef:natuurlijk!supergrover1 schreef:zal wel om zijn zoontje gaan???deijn schreef: Topic starter met dubbele persoonlijkheid
Caad 10 doet zeker niet onder voor een carbon frame in deze prijsklasse.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid
straks gaan we eens wat van fietsen testen bij van eyck.
-
- Forum-lid
Hetzelfde hier met een canyon al. Mijn specialized is drie maal zo duur, treurig eigenlijk maar die voelt niet beter. Ik pak steeds vaker de canyonjeroenr schreef:Ik rijd sinds een tijdje op een Cannondale CAAD10 (alu dus) en ik moet zeggen dat deze fiets niets onder doet voor mijn vele malen duurdere Colnago. CAAD 10 is met 105 voor 1500 euro te vinden en is net zo licht als een carbon fiets van die prijs klasse. Zou mijn keuze in ieder geval zijn. Succes!
Do kin der mar druk mei weze