Zelf ben ik ook wat aan het oriënteren naar een laag/hoogset. Beetje met het idee om ze bij tijdrijden en koersjes te gebruiken.
Dit vind ik qua looks en prijs best ok. Iemand ervaring met deze wielen en hoogte?
http://s-tec-essence.eshop.t-online.de/ ... 60RCw-0002
Laag voorwiel, hoog achterwiel combo vraag
-
- Forum-lid
Even een vraagje , wat is nou het hoogste wiel dat je kan vinden , 80 of 90mm? Want wil als extraatje bij mijn nieuwe fiets nog een extra achterwiel kopen. En liefst zo hoog mogelijk. Vandaar men vraag
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Toch niet om kasseien te vreten ?Cobbles-eater
-
- Forum-lid
Zipp 1080 is denk ik het hoogste dat er te krijgen is. Alhoewel ik ook ergens gelezen meen te hebben dat de 808 van Zipp meer aero is.Cobbles-eater schreef:Even een vraagje , wat is nou het hoogste wiel dat je kan vinden , 80 of 90mm? Want wil als extraatje bij mijn nieuwe fiets nog een extra achterwiel kopen. En liefst zo hoog mogelijk. Vandaar men vraag
-
- Forum-lid
Neenee hoor , daarvoor blijft het lage alu setjeWiliertoerist schreef:Toch niet om kasseien te vreten ?Cobbles-eater
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ziet er toch niet uit man.... Waarom wil je een hoog achterwiel en een laag voorwiel dan?Cobbles-eater schreef:Even een vraagje , wat is nou het hoogste wiel dat je kan vinden , 80 of 90mm? Want wil als extraatje bij mijn nieuwe fiets nog een extra achterwiel kopen. En liefst zo hoog mogelijk. Vandaar men vraag
en maak anders zelf even een topic aan voor je vraag ipv of een oud onderwerp omhoog te halen, of door een vraag te gaan stellen in een topic van iemand anders ( Keuze hoog profiel velg onderwerp)
Een dicht achterwiel is het hoogste wat je kunt vinden.Cobbles-eater schreef:Even een vraagje , wat is nou het hoogste wiel dat je kan vinden , 80 of 90mm? Want wil als extraatje bij mijn nieuwe fiets nog een extra achterwiel kopen. En liefst zo hoog mogelijk. Vandaar men vraag
-
- Forum-lid
Zijn die Zipp's dan niet met carbon remrand?joeptimmermans schreef:Zipp 1080 is denk ik het hoogste dat er te krijgen is. Alhoewel ik ook ergens gelezen meen te hebben dat de 808 van Zipp meer aero is.Cobbles-eater schreef:Even een vraagje , wat is nou het hoogste wiel dat je kan vinden , 80 of 90mm? Want wil als extraatje bij mijn nieuwe fiets nog een extra achterwiel kopen. En liefst zo hoog mogelijk. Vandaar men vraag