Volledig mee eens :)de zwarten schreef:Hiermee de boel luchtdicht maken:
net vóór de laatste klim vol gas:
Chamois creme en windjes laten
- Sweety2008
- Forum-lid
Ghost Nivolet 6LC
Kom nou zeg, billencréme is voor baby's! Kijk even op de Pampers forum.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik voorzie een waarschuwingsstikker achterop de broek goed zichtbaar voor wieltjeszuigers. Kan weer op de innovatielijst van assos ...
Maar zonder gekheid. Ik krijg het idee dat de TS z'n hele spleet vol plamuurt. De bedoeling is dat je een dun likje rond je zitbotten smeert. Als het schuurt in de spleet zou ik eerst even beter m'n best doen met schoonmaken na toiletbezoek of kijken of ik een dusdanige hoeveelheid haar heb dat het mes erin moet. Als je daar een oerbos hebt en dat wordt nat door transpiratie kan het ook gaan schuren. Maar je moet dan niet die hele spleet vol plamuren met creme.
Maar zonder gekheid. Ik krijg het idee dat de TS z'n hele spleet vol plamuurt. De bedoeling is dat je een dun likje rond je zitbotten smeert. Als het schuurt in de spleet zou ik eerst even beter m'n best doen met schoonmaken na toiletbezoek of kijken of ik een dusdanige hoeveelheid haar heb dat het mes erin moet. Als je daar een oerbos hebt en dat wordt nat door transpiratie kan het ook gaan schuren. Maar je moet dan niet die hele spleet vol plamuren met creme.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ik krijg de indruk dat TS het leuk vindt om vieze topics te starten en stiekumpjes zit te lachen om de antwoorden. TS heeft reeds 3 posts op dit forum en kijk even welke dat zijn.henkv schreef: Maar zonder gekheid. Ik krijg het idee dat de TS z'n hele spleet vol plamuurt.
Veni. Vidi. Fietsie.
Je gebruikt teveel creme. Dat gaat klonteren in je anushaar, vandaar het bellenblaas effect. Zit niets anders op dan je konthaar te harsen zou ik zeggen Laat ons even weten of het geholpen heeft. Ik hoop dat we je hebben kunnen helpen met je probleem.
P.S. na het harsen ook even creme gebruiken om anaalverschraling te voorkomen.
P.S. na het harsen ook even creme gebruiken om anaalverschraling te voorkomen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012