Toen ik mijn Franse huisarts vertelde dat ik een aantal jaren geleden een heel vervelende beet had gehad zei hij direct: "je bent toch wel naar de politie gegaan"? Er wordt redelijk wat gebeten.kawouter schreef:Het viel me vorige week in Fontainebleau ook al op de de honden in Frankrijk veel los lopen terwijl "het internet" met verteld had dat dat in Frankrijk juist niet normaal is.Jans schreef: Het lijkt er op dat in het winterseizoen de honden veel meer los mogen lopen van hun baasjes op het Franse platteland.
@runcyclerun Ik heb moeite met mensen die voor anderen beslissen dat iets leuk is.Prima als je er plezier aan beleeft en dat mag je van mij best met anderen delen, maar "het is leuk" is zo persoonlijk.
"net iets sneller" schrijf je toch echt alsof het iets toevoegt aan het wandelplezier. Voor mij niet, al loop ik flink door.
Geen idee waar je vandaan komt, maar op de Veluwe gingen een jaar of wat geleden horden huisvrouwen, maar ook anderen, met prikstokken het bos in. Maar na enige tijd zag je er toen al steeds minder.
En dat ik geen stokken zal gebruiken, dus ook niet voor honden heeft te maken met een privé probleem, dus dan toch pepper-spray. Dat zal ik ook echt niet zomaar gebruiken.