Op de Wahoo Bolt het zoomen heel erg beperkt, terug naar huis functie is er niet zoals Garmin die heeft geïmplementeerd. Wat je wel met de wahoo is met je gsm een nieuwe route maken naar huis, is niet echt handig maar het kan.
Imho is navigatie een top prio voor je dan neem een Garmin, liefst de 1000 of de 1030.
Garmin 1000/820, Wahoo Elemnt Bolt of Hammerhead Karoo
Net als elke Garmin die wél kan navigeren, dus, als je een track laadt in plaats van een koers, waar een Wahoo niks mee kan.Oppbogga schreef: ↑19 feb 2018 11:24Bij de Wahoo kun je wel afwijken van de route als je bijv. niet linksom de stad wilt maar rechtsom kun je dat gewoon doen. Of je rijdt even verkeerd en hebt geen zin om te keren.
Zoom het kaartje wat verder uit en je blijft het spoor zien en kun je er dan weer naar toe rijden. Zodra je weer op koers zit dan pakt de Wahoo het weer op. Hoef je verder niets voor te doen. Deze GPS gooit (gelukkig) niet je hele route door elkaar na een herberekening.
easy piecy.
Is wel een hele mooie spin om het niet kunnennavigeren van de Wahoo als een pluspunt boven een Garmin die dat wél kan, te stellen. Petje af.
Vorsprung durch Pedantik
Zo lang je herberekenen maar uitzet, gaat het inderdaad gewoon goed bij Garmin.
Beide merken hebben plussen en minnen mbt de navigatie, onder de streep is de navi bij Garmin wel uitgebreider.
Beide merken hebben plussen en minnen mbt de navigatie, onder de streep is de navi bij Garmin wel uitgebreider.
Ik heb een Garmin 1000, 520 en een Mio 200. De Mio steekt er qua navigatie en prijs met kop en schouders bovenuit. Wanneer je verkeerd rijdt past hij de route aan. Terugkeren hoeft niet. Met de Garmin geraak je wel op de bestemming maar de instructies volgen vind ik veel minder praktisch.
Volgens mij spreek ik geen waarde oordeel uit over de functies van het andere apparaat maar geef aan dat het met de Wahoo (misschien op een andere manier dan) ook kan.Is wel een hele mooie spin om het niet kunnennavigeren van de Wahoo als een pluspunt boven een Garmin die dat wél kan, te stellen. Petje af.
...