Mergelheuvelland 2-daagse 2010
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
De auto is weer gerepareerd, dus ik en mijn vriendin doen zondag mee met de 120km. De overnachting waarschijnlijk op camping Schoonbron, daar is vast nog wel plaats. Als jullie een mooie alu van Tuyl voorbij fietsen, dan is dat de fiets van mijn vriendin (ik rijd een stevens).
-
- Forum-lid
Weer ziet er ook steeds beter uit. Beetje fris maar ja daar kun je op kleden. Moet helaas wel op mijn reservefiets rijden. Kreeg gisteren van mijn FM het bericht dat mijn frame (Kuota Kom) terug moet naar de fabriek. Me reservefiets is ook niet slecht maar kleinste verzet 42*26. Wordt dus pittig op de Drolenval en de Cote de Hansez. Maar goed, iedereen veel plezier dit weekend.
Bedankt voor de hint; ik ga ff mn 42 voorblad vervangen door een 39. Vorige keer geen kennis van de drolenval en had het met 42-23 toch erg zwaar 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Of gewoon relaxed fietsen en een kortere afstand nemen (zoals ondergetekende) 
Cote de Hansez zeg mij zo snel trouwens niks....

Cote de Hansez zeg mij zo snel trouwens niks....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ik zeg: niet onderschatten!

-
- Forum-lid
Die Cote de Hansez heb ik ook nog nooit gereden maar als je de MH2D vaker rijdt leer je dat ze altijd een paar lekkere klimmetjes zoeken. Zo had ik een paar jaar geleden nog nooit van de Rue de Tesny gehoord. Maar als je er dan voor het eerst op rijdt......
-
- Forum-lid
[quote="Trudie"]Als de dag van gisteren herinner ik me die nog.
Achteraf kon ik er wel om lachen....je komt met een rotvaart naar beneden suizen, links af het straatje in, je kijkt de straat in en de schrik slaat om je hart
[/quote]
:d Yep, obviously you've been there!
En dan eenmaal boven stonden 40 mensen te foeteren. Heb nog nooit zoveel scheldwoorden voor één heuveltje gehoord.
Achteraf kon ik er wel om lachen....je komt met een rotvaart naar beneden suizen, links af het straatje in, je kijkt de straat in en de schrik slaat om je hart

:d Yep, obviously you've been there!
En dan eenmaal boven stonden 40 mensen te foeteren. Heb nog nooit zoveel scheldwoorden voor één heuveltje gehoord.
-
- Forum-lid
Ha, 'k heb er zin in komend weekend, voel me net een paard op duindigt.....................
Doe alles wat je doet met hart en ziel.