Wat vragen we aan de Sint in 2020?
Ofwel een vervanging voor mijn Edge 800, de Edge 530 of de Edge 830 (misschien via een Black Friday deal? Of zeg ik nu iets heel verkeerds ? Sint moet ook op de centjes letten). En anders de fiets andere kleuren en design geven.
Time is on my site.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag BLACK friday nog wel dan? Moet dat niet multicoloured friday worden?
Less is bore
Ik kan de Joe Blow Pro X erg aanbevelen (vorig jaar gekregen van die andere man met witte baard en rode outfit ). De meter staat bovenaan en is heel goed afleesbaar.
BMC Roadmachine 02 2020
BMC Alpenchallenge 01 2016
BMC Alpenchallenge 01 2016
De sint gaat mij niets geven*, maar op het lijstje van de kleine staan achtereenvolgens een racefiets, een trialbike, nieuwe flatpedals, een MTB trui, een MTB broek en een sporthorloge met GPS. Ik weet ook niet hoe 'ie erbij komt...
*Dat betekent niet dat ik mezelf niet kan trakteren natuurlijk. Mijn winterfiets (voor de ingewijden: Kermit) krijgt een 3e leven. Campa 11 spd schakelspullen gekocht, offerte voor een wielset aangevraagd, en ik overweeg een nieuw kleurtje en een vermogensmeter.
*Dat betekent niet dat ik mezelf niet kan trakteren natuurlijk. Mijn winterfiets (voor de ingewijden: Kermit) krijgt een 3e leven. Campa 11 spd schakelspullen gekocht, offerte voor een wielset aangevraagd, en ik overweeg een nieuw kleurtje en een vermogensmeter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wij doen met december-cadeau's nooit erg gek. Liever het hele jaar een beetje genieten.
En verder is het simpel: als ik voor de fietshobby wat nodig (let op het woord nodig) heb koop ik het.
Ik zal hier geen Corona (ook geen doping) topic van maken maar sinds Maart heb ik in moeten teren op m'n reserves om het leven toch een beetje leuk te houden.
Van de week een leuk contract gesloten, maar heel gek zullen we met Sint en Amerikaanse neppert niet gaan doen.
Mij kunnen ze geen groter plezier doen dan met een beleving. Dus de gever gaat mee als begeleider (auto rijden, foto's maken) mee op een dag fietsen. Liefst op het parcours van een klassieker. En dan dag ervoor in een leuk hotel, lekker eten, laatste 100-150km van een klassieker fietsen en dan ergens lekker friet stoofvlees met een knap biertje.
Dus ik vraag fietsbeleving.
En verder is het simpel: als ik voor de fietshobby wat nodig (let op het woord nodig) heb koop ik het.
Ik zal hier geen Corona (ook geen doping) topic van maken maar sinds Maart heb ik in moeten teren op m'n reserves om het leven toch een beetje leuk te houden.
Van de week een leuk contract gesloten, maar heel gek zullen we met Sint en Amerikaanse neppert niet gaan doen.
Mij kunnen ze geen groter plezier doen dan met een beleving. Dus de gever gaat mee als begeleider (auto rijden, foto's maken) mee op een dag fietsen. Liefst op het parcours van een klassieker. En dan dag ervoor in een leuk hotel, lekker eten, laatste 100-150km van een klassieker fietsen en dan ergens lekker friet stoofvlees met een knap biertje.
Misschien een nieuwe schijfrem racert, maar of de sint dat mee heeft op zijnen bateau ?? Dan gaat de Cannondale weg ( gelukkig vindt mijn vrouw de Cannondale lelijk - dus ze zou het niet erg vinden ).
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je moet gewoon even vragen aan 53x11 wat hij in zijn aandelenpakket heeft zitten. Die gingen goed heb ik elders gelezen
Less is bore
De cube is echt een topfiets,zit als een maatpak, Tiagra schakelt echt top,maar...hier staat een Isaac Boson van 1,5 jaar oud met weinig kilometers en een Sensa DA di2.De laatste blijft in huis.De Isaac eigenlijk overbodig want in de Cube kan ik ook 28mm banden-wielen zetten.
Idee was Isaac en de Cube verkopen en de Cannondale Topstone 4 aankopen.
Maar D1975 opperde al 2021 ivm leverbaarheid.Cube C62 Gravel uitverkocht Cannondale is 8-12-2020 leverbaar.
Maar het zal ook weleens tegen jullie gezegd zijn,wees eens tevreden met wat je hebt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Ben zelf dit jaar al in een diep lockdown-homeshopping-gat gevallen. O.a. upgrade naar wat kwaliteitsgereedschappen:
- Wiellagerpers
- 1/4" bit en ratelset van Wera
- Momentsleutel van Stahlwille
- Digitale schuifmaat
- ParkTool cassetteafnemer/kettingpons
- Unior BB30 puller, BSA30 tool, chainchecker etc
Tevens mijn kledingkast een nieuwe impuls gegeven met:
- Lake CX332's schoenen
- Lazer Z1 helm
- MAAP kledingsetje
- Q36.5 Elite bibs (2x)
Voor mijn fiets dit jaar alleen een Berk zadel gekocht en wat slijtagedelen als kettingen, cassettes, banden, kabels, lagers, remblokken etc.
Denk dus dat de Sint mij dit jaar (terecht) voorbij loopt
- Wiellagerpers
- 1/4" bit en ratelset van Wera
- Momentsleutel van Stahlwille
- Digitale schuifmaat
- ParkTool cassetteafnemer/kettingpons
- Unior BB30 puller, BSA30 tool, chainchecker etc
Tevens mijn kledingkast een nieuwe impuls gegeven met:
- Lake CX332's schoenen
- Lazer Z1 helm
- MAAP kledingsetje
- Q36.5 Elite bibs (2x)
Voor mijn fiets dit jaar alleen een Berk zadel gekocht en wat slijtagedelen als kettingen, cassettes, banden, kabels, lagers, remblokken etc.
Denk dus dat de Sint mij dit jaar (terecht) voorbij loopt
wow, wat een leuk idee ! Die ga ik onthoudenGastheerg schreef: ↑14 nov 2020 16:53