Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 27 feb 2006 19:03

casran,

wat zou dat ongeveer kosten, een ridley triton s , afgemonteerd met record?
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC

casran 27 feb 2006 19:07

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 27 Februari 2006

awel, als dat geen reclame is, dat profs zelfs op de goedkoopste framesets, betaalbaar voor iedereen, willen fietsen. tja daar kunnen zelfs de "grote merken" niet aan tippen.

Kunnen of moeten?
Of voegen de duurdere modellen niet veel toe aan kwaliteit, wel integendeel? Ik heb het steeds zeer sneu gevonden voor de mensen die een dure Damocles kopen en opgescheept zitten met een problematisch frame.
Ik wist niet dat Ridley brillen verkocht, maar jij hebt er eentje!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 27 feb 2006 19:08

casran,wat zou dat ongeveer kosten, een ridley triton s , afgemonteerd met record?

Hoh... je kunt ook prijzen opzoeken hé. Ik weet alleen dat de prijzen van Ridley formidabel dalen als ze in de kleuren van onze ploeg gespoten moeten worden.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 27 feb 2006 19:32

awel casran,

je laatste post's zegt veel over hetgeen ik al gezegd heb.

je bent totaal niet objectief aangaande ridley. want hoezeer je je best doet om de "grote merken" in bescherming te nemen, zozeer doe je je best om alles rond ridley af te kraken.

vervolgens is het niet sneu voor mensen die een damocles gekocht hebben, want ze hebben een prachtig frame. en als er al iemand een probleem mee gehad heeft dan is dat professioneel opgelost. vervolgens kunnen we stellen dat zelfs de goedkoopste ridley geschikt is om me te racen. Dit is fantastische reclame voor ridley want als ik mijn fietsje opwaardeer kan ik zeggen dat ik voor relatief weinig geld een professionele race-fiets heb, uitermate geschikt om compromisloos te racen.

Dit kan volgens jou niet over alle "grote merken" gezegd worden. want die delen jij op in race en toerfietsen. Je zal maar een kapitaal uitgegeven hebben aan een dure italiaanse frame. Dat is volgens mij sneu!!!!!!!!!!!
RIDLEY the speed weapon

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 feb 2006 21:09

Je redenaties slaan echt helemaal nergens op DutchFlandrien. Op een Kinesis frame van 150 euro kan je ook prima koersen winnen. Maar toch heb ik liever een ander frame als ik het gratis krijgt, een CR1 of Madone enz zijn een stuk comfortabeler. Het is gewoon droevig dat al die profs niet op Demo's (is eigenlijk wel goede benaming voor frames die niet getest worden (kwaliteitscontrole)) willen rijden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 feb 2006 21:11

casran,wat zou dat ongeveer kosten, een ridley triton s , afgemonteerd met record?

Je hebt toch ook op de kleuterschool geleerd om op te tellen? Gewoon paar prijsjes optellen et voila
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 27 feb 2006 21:26

begin me toch echt af te vragen of casran en amclassic-fan niet een en dezelfde persoon is, ofwel eeneiige tweeling zijn.
RIDLEY the speed weapon

damocles
Forum-lid

damocles 27 feb 2006 21:30

Sorry mannen maar dit gekibbel begint serieus te vervelen!!!! Kunnen jullie er aub mee stoppen!!

casran
Forum-lid HC

casran 27 feb 2006 21:31

awel casran, je laatste post's zegt veel over hetgeen ik al gezegd heb. je bent totaal niet objectief aangaande ridley. want hoezeer je je best doet om de "grote merken" in bescherming te nemen, zozeer doe je je best om alles rond ridley af te kraken.vervolgens is het niet sneu voor mensen die een damocles gekocht hebben, want ze hebben een prachtig frame. en als er al iemand een probleem mee gehad heeft dan is dat professioneel opgelost. vervolgens kunnen we stellen dat zelfs de goedkoopste ridley geschikt is om me te racen. Dit is fantastische reclame voor ridley want als ik mijn fietsje opwaardeer kan ik zeggen dat ik voor relatief weinig geld een professionele race-fiets heb, uitermate geschikt om compromisloos te racen. Dit kan volgens jou niet over alle "grote merken" gezegd worden. want die delen jij op in race en toerfietsen. Je zal maar een kapitaal uitgegeven hebben aan een dure italiaanse frame. Dat is volgens mij sneu!!!!!!!!!!!

Mijn laatste post peilt of je je eigen stelling kritisch durft bekijken?
Lees je post hierboven eens na. In een en dezelfde post slaag je erin te zeggen dat ik "grote merken" (excuus, maar Ridley die wereldwijd zo veel verkoopt noem ik een groot merk hoor!!) in bescherming neem (waarop ik zou antwoorden: mijn kritische houding niet gelezen??) én erop te wijzen dat ik er kritiek op heb!  'k Zou wel graag willen antwoorden op het punt dat je maakt, maar ik zie het niet echt.

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 27 feb 2006 21:32

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 27 Februari 2006casran,

wat zou dat ongeveer kosten, een ridley triton s , afgemonteerd met record?Je hebt toch ook op de kleuterschool geleerd om op te tellen? Gewoon paar prijsjes optellen et voila

zou je je e-mail adres niet beter veranderen in mark oliedom@hotmail.com als je zulke reacties blijft geven???
RIDLEY the speed weapon

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 27 feb 2006 21:33

RIDLEY the speed weapon

hovie
Forum-lid

hovie 27 feb 2006 21:35

Spijtig dat een forum moderator een niet al te best voorbeeld geeft
Respecteer elkaar.

Plaats reactie