Giro 2014
-
- Forum-lid
Twee Nederlanders in de kopgroep, netjes dat Poels er ook bij zit.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de beelden zijn tegenwoordig prima bij de Giro. Ligt dit aan het mooie weer of is er geïnvesteerd?
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de beelden zijn tegenwoordig prima bij de Giro. Ligt dit aan het mooie weer of is er geïnvesteerd?
ik heb de laatste 12 km gezien;
ik vond het zo druk(leek wel een videoklip!).Heeft weer niets met de doorgave-kwaliteit van de beelden te maken
Nauwelijks 3 a 5 seconden een renner in beeld en hup weer schakelen naar en andere camera...
en bijna alles van voren.Helemaal geen camara gezien bij de kopmannengroep waar je kon volgen wie nu afvielen in die groep van favorieten.Spijt me om te zeggen, maar ik vond het twee keer niets.
Ik heb zelden zoveel tijdverschil gezien in een bergetappe als in deze wat de laatste 500 meter betreft.(tussen favorieten in de kopgroep).
Tot wel ruim 20-25 seconden in amper 300-500 meter.
Wel een teken dat ze op hun limiet reden en finaal kapot zatten.
prima prestatie poels en kelderman
ik vond het zo druk(leek wel een videoklip!).Heeft weer niets met de doorgave-kwaliteit van de beelden te maken
Nauwelijks 3 a 5 seconden een renner in beeld en hup weer schakelen naar en andere camera...
en bijna alles van voren.Helemaal geen camara gezien bij de kopmannengroep waar je kon volgen wie nu afvielen in die groep van favorieten.Spijt me om te zeggen, maar ik vond het twee keer niets.
Ik heb zelden zoveel tijdverschil gezien in een bergetappe als in deze wat de laatste 500 meter betreft.(tussen favorieten in de kopgroep).
Tot wel ruim 20-25 seconden in amper 300-500 meter.
Wel een teken dat ze op hun limiet reden en finaal kapot zatten.
prima prestatie poels en kelderman
-
- Forum-lid
Helemaal mee eens. Begreep ook echt niet waarom ik Scarponi zo vaak moest zien.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Briljant, beetje naief van Malacarne maar toch zeer professioneel erop gelegd door Weening.
Vooraf zegt Weening dat hij het gaat proberen en dan flikt hij het gewoon weer.
Grote klasse! Kelderman prima attent mee op 6.
Behalve de punch van Pozzovivo zat het voor het klassement aardig op slot.
Vooraf zegt Weening dat hij het gaat proberen en dan flikt hij het gewoon weer.
Grote klasse! Kelderman prima attent mee op 6.
Behalve de punch van Pozzovivo zat het voor het klassement aardig op slot.
-
- Forum-lid HC
Mooie overwinning zeg. We zijn aardig succesvol dit jaar.
Kelderman er weer goed bij.
Kelderman er weer goed bij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijkbaar leeft de Giro toch niet echt dit jaar......
Als PW dit op een willekeurige dag begin juli had geflikt zouden we 3 paginas verder zijn
Erg benieuwd naar de week hooggebergte, al was het maar vanwege de plaatjes!
Als PW dit op een willekeurige dag begin juli had geflikt zouden we 3 paginas verder zijn
Erg benieuwd naar de week hooggebergte, al was het maar vanwege de plaatjes!
Less is bore
De Modenese Apennijnen waar ze gister zaten behoren tot m'n favorieten streken. Is er echt prachtig en strikt ook gewoon hooggebergte .daniel1975 schreef:Erg benieuwd naar de week hooggebergte, al was het maar vanwege de plaatjes!
Tientallen beklimmingen die er echt mogen zijn. Helaas lag de focus van de cameraman/regisseur teveel op de skiërs op de Cimone (niet te verwarren met het Noord Italiaanse plaatsje).
Jammer want het barst daar van de mooie vergezichten. Sestola had blijkbaar diep in de buidel getast om een bepaald beeld op te roepen. Jammer.
Absolute tip om daar een keer te gaan fietsen: veel hoogtemeters per kilometer, veel mogelijkheden voor rondjes met 3-4 passen, super rustige wegen, schitterende omgeving, wat warmer dan de Dolomieten, fantastisch eten (invloed van misschien wel de beste keuken van de wereld: Bologna).
En veel wielerhistorie langs de weg in de vorm monumenten Coppi, Pantani, Nencini etc........
Nou, in het hooggebergte (het echte dan ) zullen ze nog even moeten ruimen; momenteel ligt de Stelvio er nog zo bij:daniel1975 schreef: Erg benieuwd naar de week hooggebergte, al was het maar vanwege de plaatjes!
Hopelijk wordt het een beetje goed weer, de komende tijd...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Worden mooie plaatjes
Beter dan die sneeuwellende van vorig jaar.
Nu alleen nog ff bidden voor een off day van Cadelleke en een topdag voor Kelderman
Beter dan die sneeuwellende van vorig jaar.
Nu alleen nog ff bidden voor een off day van Cadelleke en een topdag voor Kelderman
Less is bore