En de uitleg bij QS zijn altijd de oortjes die niet werken.Ernie C. schreef:Zou Terpstra ook slimmer zijn dan het lijkt?
Wielerseizoen 2017
Prachtige koers gezien, Greg v Avermaet staat echt op ongekend niveau op het moment! echt genoten de laatste 60 a 70 km vandagFietsen?altijd schreef:Sagan en Terpstra denken beiden de ander rijd wel. Nou nee dat deden ze niet. Prachtige koers!
Wat zien we hier?rhino7 schreef:Verhoeven: ’Boom beter dan het lijkt’
Ik zie toch wat anders
Wat mij betreft is Team Lotto Jumbo het toonbeeld van falen dat afgelopen jaren. Man man man wat een drama. een zeer middelmatig renner als Jos van Emden is de beste man in koers van die ploeg de laatste weken.
Ik zou zeggen de bezem door de leiding ongekend slecht!
-
- Forum-lid
Jos is wel wat beter dan zeer middelmatig hoor.
Maak joe woar
Ik was eerder altijd bijna geschokt over de commentaren die je van de ploegleiders van Lotto Jumbo uit de auto hoorde, veel verder dan een "Kom op!" komt het niet. Gisteren tijdens Gent-Wevelgem eigenlijk voor het eerst ook 'in de auto' van andere ploegleiders gekeken; o.a. Trek en Lotto-Soudal, hun commentaren bleken ook niet meer inhoud te hebben. Dus wat dat betreft toch een geruststelling.
Inderdaad het was een geweldige koers. Bloemetje van van Avermaat naar Keukeleire?Fietsen?altijd schreef:Sagan en Terpstra denken beiden de ander rijd wel. Nou nee dat deden ze niet. Prachtige koers!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Nou nou Kruijswijk toch nog 7e in het GC in de ronde van Catalonië Nadat hij er in de waaiers veel tijd had verloren.lb117 schreef:Wat zien we hier?rhino7 schreef:Verhoeven: ’Boom beter dan het lijkt’
Ik zie toch wat anders
Wat mij betreft is Team Lotto Jumbo het toonbeeld van falen dat afgelopen jaren. Man man man wat een drama. een zeer middelmatig renner als Jos van Emden is de beste man in koers van die ploeg de laatste weken.
Ik zou zeggen de bezem door de leiding ongekend slecht!
En Jos van Emden is geen grootwinnaar maar wel een klasse renner hoor. Inderdaad verre weg van middelmatig ander win je geen ITT in de Tirreno......
Maar voor de Vlaanderen koersen is TLJ redelijk teleurstellend, dat ben ik met je eens. Maar er zijn meer teams die met lege handen staan... als je de lijst bekijkt bij de UCI dan staat TLJ in de middenmoot en dat is ook waar je ze kunt verwachten. Er zijn leuke, maar geen grote renners die een wedstrijd kunnen winnen.
Astana, Bahrein en Cannodale staat er nog onder.
Je kunt alleen hopen op een gelukje.
1 1 QUICK - STEP FLOORS (QST) BEL 4131
2 2 BMC RACING TEAM (BMC) USA 3663
3 4 ORICA - SCOTT (ORS) AUS 3103
4 3 TEAM SKY (SKY) GBR 2394
5 7 MOVISTAR TEAM (MOV) ESP 2350
6 5 BORA - HANSGROHE (BOH) GER 2273
7 6 TREK - SEGAFREDO (TFS) USA 2191
8 9 TEAM SUNWEB (SUN) GER 1527
9 8 TEAM KATUSHA ALPECIN (KAT) SUI 1344
10 11 TEAM LOTTO NL - JUMBO (TLJ) NED 1291
11 10 LOTTO SOUDAL (LTS) BEL 1241
12 12 ASTANA PRO TEAM (AST) KAZ 1128
13 13 AG2R LA MONDIALE (ALM) FRA 1101
14 14 FDJ (FDJ) FRA 1058
15 15 UAE TEAM EMIRATES (UAD) UAE 981
16 16 CANNONDALE DRAPAC PROFESSIONAL CYCLING TEAM (CDT) USA 900
17 18 BAHRAIN - MERIDA (TBM) BRN 736
18 17 TEAM DIMENSION DATA (DDD) RSA 700
http://www.uci.ch/road/ranking/
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid HC
LJ presteert naar materiaal. Van Boom verwacht ik niet veel. Deze weken was zijn commentaar op het presteren veel te gelaten vond ik.
We kijken misschien erg naar de ploeg maar wat presteert bv C,dale, Katusha
Maargoed, na Roubaix maken we voor Boom de balans op, das ook zijn enige kans. In RVV zie ik hem nog niet zomaar top 20 rijden.
We kijken misschien erg naar de ploeg maar wat presteert bv C,dale, Katusha
Maargoed, na Roubaix maken we voor Boom de balans op, das ook zijn enige kans. In RVV zie ik hem nog niet zomaar top 20 rijden.
Ze moesten vorig jaar kiezen tussen Kruijswijk en Vanmarcke. De keuze is op Kruijswijk gevallen en dan heeft het dus niet zoveel zin om te klagen dat ze niet presteren omdat ze dat niet in de voorjaarsklassiekers doen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid HC
Dat had tot nu toe niet veel uitgemaakt......
Opzich wel eens met deze relativerende berichten. Echter, ben ik er niet van overtuigd dat men de doelen later in het seizoen wel waar gaat maken. En blijft het team op mijn teleurstellend overkomen, ze zitten ook te weinig mee in kopgroepen etc naar mijn mening.
Gisteren wel de Tank even in de aanval gezien dat blijft een prachtkerel natuurlijk
Gisteren wel de Tank even in de aanval gezien dat blijft een prachtkerel natuurlijk
Als een imago eenmaal gemaakt is, is het lastig om er van af te komen. Toch zijn ze dit jaar actiever bezig dan voorheen:lb117 schreef:En blijft het team op mijn teleurstellend overkomen, ze zitten ook te weinig mee in kopgroepen etc naar mijn mening.
Kruijswijk die in een olie staatje op de klim ten aanval trok. Kruijswijk rijdt voor zijn doen sowieso erg sterk in de 1 weekse koersen. Ik heb Bennet en Roglic al meerdere malen actief zien deelnemen in aanvallen. Groenewegen die als sprinter meesprong in de aanval en 5de werd in Dwars door Vlaanderen. Ze zaten met Gijs van Hoecke in de vroege ontsnapping in E3 Harelbeke. Het is maar net wat je wil je zien.