Voor mij mogen ze, ik liever niet.
Actuele situatie frankrijk
Gelukkig heb je geen apps meer.
Wij zitten weer met twee COVID gevallen in het gezin en ik vermoed dat de rest nog aan de beurt komt.
Dat gaat onze vakantie plannen nu gelukkig niet in de war schoppen.
Mijn fiets plannen deze week helaas wel.
Ik zou vanavond naar Drunen gaan om beide lussen te fietsen maar dat valt dus in het water.
Wij zitten weer met twee COVID gevallen in het gezin en ik vermoed dat de rest nog aan de beurt komt.
Dat gaat onze vakantie plannen nu gelukkig niet in de war schoppen.
Mijn fiets plannen deze week helaas wel.
Ik zou vanavond naar Drunen gaan om beide lussen te fietsen maar dat valt dus in het water.
Zelf behandeld. Er werd wel gevraagd of ik vaccins heb gehad. Maar ze geloofden mij op mijn woorden. Hoefde niks te laten zien.
Je zou mensen natuurlijk ook in hun waarde kunnen laten...Ik snap dat het niet makkelijk is om niet te oordelen, maar heel misschien had dit gezin wel een voor hun goede reden veel mensen zijn bijvoorbeeld nog steeds bang om ziek te worden. Is dat rationeel ? Waarschijnlijk niet. Vallen er doden door ? Waarschijnlijk ook niet...daniel1975 schreef: ↑26 jul 2022 19:41Gisteren een heel gezin gemondkapt, incl 3 kids tussen (gegokt) 4-10jr.
Je zou de ouders aanklagen voor kindermishandeling.
Wat dan met ouders die roken in het bijzijn van hun kinderen?daniel1975 schreef: ↑26 jul 2022 19:41
Gisteren een heel gezin gemondkapt, incl 3 kids tussen (gegokt) 4-10jr.
Je zou de ouders aanklagen voor kindermishandeling.
Of alcohol drinken in heb bijzijn van hun kinderen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Roken in bijzijn van kids is nog veel stommer/slechter.
Normaal alcoholgebruik terwijl de kids aan de limonade zitten is imho geen probleem.
Maar je moet wel heeeeeeeel goede redenen hebben om kinderen <10 allemaal met een kapje te laten lopen.
Wat volwassenen zelf doen moeten ze helemaal zelf weten.
Normaal alcoholgebruik terwijl de kids aan de limonade zitten is imho geen probleem.
Maar je moet wel heeeeeeeel goede redenen hebben om kinderen <10 allemaal met een kapje te laten lopen.
Wat volwassenen zelf doen moeten ze helemaal zelf weten.
Less is bore
@daniel die mensen en die kinderen zijn helemaal geen verantwoording aan jou of aan wie dan ook schuldig. Dus ze 'moeten' helemaal niets.
Door dit kindermishandeling te noemen doe je ook nog eens de slachtoffers van daadwerkelijke mishandeling echt te kort
@bever spijker op de kop
Door dit kindermishandeling te noemen doe je ook nog eens de slachtoffers van daadwerkelijke mishandeling echt te kort
@bever spijker op de kop
+1Vicenza schreef: ↑26 jul 2022 22:34 @daniel die mensen en die kinderen zijn helemaal geen verantwoording aan jou of aan wie dan ook schuldig. Dus ze 'moeten' helemaal niets.
@bever spijker op de kop