Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
Na een (matige) rit van Bart Veldkamp de geluidsopnames van wat er aan de andere kant van de kleedkamerdeur gebeurde. Genieten!
(voor de rest is dat schaatsen maar een saaie sport namelijk)
(voor de rest is dat schaatsen maar een saaie sport namelijk)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
5 hechtingen….. de vraag is of hij over 2 kan rijden op WK. Stommiteit wordt nu wel hard bestraft.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Met het relativeringsvermogen van een uitgehongerde ijsbeer jezelf de vernieling in trappen. Ik heb er geen medelijden mee. Uitzinnige blijdschap om een overwinning op een tegenstander die bol staat van de antibiotica na een longontsteking getuigt evenmin van een fijnzinnig gevoel voor verhoudingen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sowiso snap ik niet dat Stolz gestart is. Herstel richting wk.
Eerste overwinning in de wereldbeker en de eerste zege in een wedstrijd waar ook de Amerikanen en Aziaten meedoen. Dat lijkt mij een bijzondere mijlpaal voor een sprinter, maar je kunt alles natuurlijk van de negatieve kant bekijken.Klein_Verzet schreef: ↑01 mar 2025 13:27 Met het relativeringsvermogen van een uitgehongerde ijsbeer jezelf de vernieling in trappen. Ik heb er geen medelijden mee. Uitzinnige blijdschap om een overwinning op een tegenstander die bol staat van de antibiotica na een longontsteking getuigt evenmin van een fijnzinnig gevoel voor verhoudingen.
Campagnolo Ultra Dork
Beetje hetzelfde als Demi Volleringdaniel1975 schreef: ↑01 mar 2025 08:45 Omdat hij het soms zijn temperament niet onder controle heeft?
Was het dom? Absoluut! Maar ook een fout van de ploeg, waar was de begeleiding om hem te helpen?
En dat lachertje is nog steeds met zijn 35jr absolute wereldtop en staat er als het moet.

-
- Forum-lid
Ik ben het deels wel eens met Klein-verzet hoor. Stolz een dubbele(!) longontsteking gehad, breedspectrum antibioticum en daarbij nog een smalspectrum (voor vermoedelijk een luchtweg infectie)
Dat hakt er natuurlijk wel in hè
Dat hakt er natuurlijk wel in hè
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus Verstappen mag ook niet blij zijn als Hamilton zijn motor opblaast? VDP niet blij zijn na een lekke band van Wout?
Das onderdeel van de sport. En een WC winnen als Nederlander in Thialf is gewoon gaaf voor een sporter.
Das onderdeel van de sport. En een WC winnen als Nederlander in Thialf is gewoon gaaf voor een sporter.
Je wint je eerste wereldbeker, je doet het in Thialf, het is je eerste tegen het hele veld, tegen de beste schaatser ter wereld en dan moet je gaan relativeren? Er worden echt feestjes om minder gevierd (hier in huis in ieder geval wel).
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Daar gaat het toch niet om!
Je kunt en mag blij zijn -zeker in het geval van de Boo- maar enige realiteitszin zou ook wel passend zijn.
Daarbij nog de aantekening dat Stolz óók nog een 1.500 rijdt en niet alleen maar de 500 en de 1000.
Tuurlijk: euforie en blijdschap in eigen huis mag en moet ook. Maar enige nuance zou prettig zijn.
De vergelijking met F1 kan ik niets over zeggen: andere “sport” andere regels en vooral andere sympathie.
Maar vergelijk het dan eens met de hier vaak vermaledijde verslaggeving van Sportza tav Belse renners tegenover Nederlandse renners…
Voel je het verschil? (Of de gelijkenis?)
Je kunt en mag blij zijn -zeker in het geval van de Boo- maar enige realiteitszin zou ook wel passend zijn.
Daarbij nog de aantekening dat Stolz óók nog een 1.500 rijdt en niet alleen maar de 500 en de 1000.
Tuurlijk: euforie en blijdschap in eigen huis mag en moet ook. Maar enige nuance zou prettig zijn.
De vergelijking met F1 kan ik niets over zeggen: andere “sport” andere regels en vooral andere sympathie.
Maar vergelijk het dan eens met de hier vaak vermaledijde verslaggeving van Sportza tav Belse renners tegenover Nederlandse renners…
Voel je het verschil? (Of de gelijkenis?)
Adversity is the Catalyst of Change