Ik snap het wel. Als het jouw eigen fietsenmerk was en het aanbod is beperkt en de vraag groot, dan vraag je het gewoon. Anders kun je halverwege het jaar nee verkopen omdat alles op is. Daar worden mensen ook niet blij van. Ik ben bij dit soort bedragen al jaren afgehaakt. Blijkbaar verkoopt het en zijn er liefhebbers genoeg.tom de groot schreef: ↑28 sep 2021 21:37 Ik snap dat niet met die prijzen.
Cervelo gaat met de nieuwe ultegra di2 dik 900€ duurder worden ten opzichte van de oude Di2. Als ik bijvoorbeeld kijk naar een kleinere merken die gaat maar 100/200€ omhoog. Je zou verwachten dat cervelo veel groter is de groep goedkoper in koopt dan die kleinere Merken.
Mijn gedachte is dan ook ze maken misbruik van de situatie en ze maximaliseren hun winst. Aangezien toch elke fiets al verkocht is voordat die de fabriek verlaat. Mijn sympathie hebben ze in elk geval niet meer. Zelfde trouwens voor trek, Specialized en noem ze maar op. Ik vraag mij echt af wie nog zo gek is om zoveel aan een fiets uit te geven dat kan ik niet meer verantwoorden.
Misschien biedt het wat ruimte aan campagnolo voor een (beperkte) comeback. Zolang er nog niet volop nieuwe groepen geleverd kunnen worden zullen de fietsen met shimano wel belachelijk duur blijven.