1a. Is het mogelijk om de fiets waar nu een Sram Force 21 groep op zit, om te bouwen naar een Campa Chorus groep uit 2011?
1b. Moet er dan een nieuwe (Campa) bottombracket in?
2. Zijn er punten waar ik verder specifiek op moet letten bij de aanschaf (zwakke punten 2016 modeljaar)?
Dit draadje nog es nieuw leven inblazen, voortbordurend op eerdere/vraag en antwoorden.scottpch schreef: ↑04 aug 2022 07:40Yep.ikweetutnietmeer schreef: ↑03 aug 2022 20:091a+b. Ok, dankje. Da's gemakkelijker dan ik had verwacht.
Want dan hoef ik alleen maar beide cups zoals in dit plaatje in het frame te persen toch?
2. Toppie
1a+b. @Scottpch. Misschien bedoelde je het zo maar een Cervélo BBright heeft geen draad om losse cups in te schroeven toch?Ik ga ervan uit dat nieuwe cups geperst moeten worden. Maar dan moeten de oude er natuurlijk eerst uit .
Ik weet niet of er wel/niet Loctite werd gebruikt bij de eerste pers.
Hoe weet ik of er Loctite werd gebruikt en als dat idd gebruikt werd, krijg ik de bestaande cups er dan überhaupt onbeschadigd uitgperst? Of loop ik dan risico op schade/scheuren aan het frame?
3. Stel oude cups verwijderen is geen probleem. Welke 'professionele hobbyist' (tussen eindhoven en maastricht én die over het juiste materiaal beschikt) kan en wil me daarbij helpen?
Uiteraard tegen vergoeding
PS. er zit nu een Rotor crank (1x11) in het frame.