Caisse d'epargne gaat in 2008 op de rode Pinarello Prince rijden.
ook wel logisch aangezien rood de kleur van Caisse d'epargne is. Ben wel benieuwd naar de rode stuurpen op de gepresenteerde fiets. Welke merk (Deda?) zal dat zijn?
Nieuwe Pinarello Prince
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfffft, wat een achteruitgang. De wit-rode versie vindt denk ik 90% van de kijkers veel mooier.
Less is bore
Dan zal ik wel bij die andere 10% horen....ben die kleuren wit/zwart/rood kleur een beetje moe..
Hele mooie combi, maar ik vind dat er inmiddels een beetje een overdaad aan die kleurencombi aan het ontstaan is. Je ziet ook steeds meer merken die die combi toepassen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Groeten!
Hele mooie combi, maar ik vind dat er inmiddels een beetje een overdaad aan die kleurencombi aan het ontstaan is. Je ziet ook steeds meer merken die die combi toepassen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Groeten!
Anima Sana In Corpore Sano.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, ze lopen allemaal Pina achterna (zit wel serieuze kern van waarheid in!)
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat hadden het over de kleurtjes Markie
En was Pina ook niet een van de eersten met een geintegreerd balhoofdstel op de racers?
En was Pina ook niet een van de eersten met een geintegreerd balhoofdstel op de racers?
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:Wat hadden het over de kleurtjes Markie
Okej ik zal 't wel bij kleurtjes houden. Heb je al wel eens uitgerekend hoeveel die 300 gram verf op je Pina je gaat kosten qua tijd tijdens DM
Die Italianen in Trevisio zijn duidelijk wel mode bewust: geintegreerd balhoofd vs semi-geintegreerd, carbon achtervork vs aluminium, 300 gram verf smeren op 1000 gram carbon, het enige wat ze nog niet nagedaan hebben is de kreukelzone in de voorvork. Maar waarschijnlijk heeft zelfs de domste Chinees nog door dat dat te dom voor woorden is ;);)