Wielerseizoen 2017
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik geloof dat zij ook de genen waren die op kop reden. Dus zo slecht doet Lotto NL het eigenlijk niet.
Maak joe woar
Kruijswijk doet het aardig (maar wint nooit iets). Als je ziet wie van Emden de afgelopen jaren al geklopt heeft in de ITT kunt je echt niet meer spreken van middelmatig. Groenenwegen is weer wat sterker geworden op de heuvels en niet minder in de sprint.
Aan de andere kant brengt Boom niet wat er van hem verwacht wordt, Wynants heb ik nog niet echt gezien, heeft Gesink nog geen indruk kunnen maken en is die sprinttrein één grote ramp. Verder houdt het wel op met mannen die echt wat kunnen volgens mij. Ze hebben eigenlijk te weinig goede renners om een mindere periode bij een paar toppers op te kunnen vangen.
Maar eigenlijk heeft er nog geen enkele Nederlander indruk gemaakt dit seizoen. verder dan "wel aardig" kom ik niet.
Aan de andere kant brengt Boom niet wat er van hem verwacht wordt, Wynants heb ik nog niet echt gezien, heeft Gesink nog geen indruk kunnen maken en is die sprinttrein één grote ramp. Verder houdt het wel op met mannen die echt wat kunnen volgens mij. Ze hebben eigenlijk te weinig goede renners om een mindere periode bij een paar toppers op te kunnen vangen.
Maar eigenlijk heeft er nog geen enkele Nederlander indruk gemaakt dit seizoen. verder dan "wel aardig" kom ik niet.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Nou Tom rijd echt niet slecht.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lotto verkoopt zichzelf niet. Het altijd een beetje lafjes achteraf, een truttig beschermend toontje.
Daarom komt het al over als een gezapig zooitje.
Tijd voor een beetje vuur bij de leiding en een goede mediacoach.
Daarom komt het al over als een gezapig zooitje.
Tijd voor een beetje vuur bij de leiding en een goede mediacoach.
Less is bore
Dumoulin doet het goed wat mij betreftErnie C. schreef:Kruijswijk doet het aardig (maar wint nooit iets). Als je ziet wie van Emden de afgelopen jaren al geklopt heeft in de ITT kunt je echt niet meer spreken van middelmatig. Groenenwegen is weer wat sterker geworden op de heuvels en niet minder in de sprint.
-
- Forum-lid HC
De vraag is nog Terpstra, deed ie het zondag juist slim? dat zou kunnen. Maar zo schat ik hem niet in, alhoewel hetgeen hij gisteren deed goed uit kan pakken.
Het is ook wel weer zo dat wel de laatste tijd vooral mensen hebben gezien die zonder tegensputteren de snelste man in de laatste km afzetten. Alleen al het feit dat er gepokerd wordt maakt de koers zoveel interessanter en leuker.
Het blijft natuurlijk wel een probleem als er maar eentje is die snapt dat je Sagen en van Avermaet elkaar moet laten kapot rijden om te kunnen winnen. Keukeleire zal best een stuk sympathieker gevonden worden dan Terpstra nu maar hij heeft net zo goed niet gewonnen en evenmin kans gehad om te winnen.
Het blijft natuurlijk wel een probleem als er maar eentje is die snapt dat je Sagen en van Avermaet elkaar moet laten kapot rijden om te kunnen winnen. Keukeleire zal best een stuk sympathieker gevonden worden dan Terpstra nu maar hij heeft net zo goed niet gewonnen en evenmin kans gehad om te winnen.
Campagnolo Ultra Dork
Zondag de Ronde! ik heb er de hele dag voor uitgetrokken.
Wie gaan we zien,
Ik denk natuurlijk de Belgische kleppers, v Avermaet en Gilbert maar ook Sagan Johnny Degenkolb en Terpstra..
Als outsiders of mannen die vooraan gaan rijden gezien hun presence de laatste weken, zou ik zeggen Keukelaire Jasper Stuijven Stybar en ook zeker Guilaume van Keirsbulck is goed in vorm.
Ben zeer benieuwd, wat denken jullie?
Wie gaan we zien,
Ik denk natuurlijk de Belgische kleppers, v Avermaet en Gilbert maar ook Sagan Johnny Degenkolb en Terpstra..
Als outsiders of mannen die vooraan gaan rijden gezien hun presence de laatste weken, zou ik zeggen Keukelaire Jasper Stuijven Stybar en ook zeker Guilaume van Keirsbulck is goed in vorm.
Ben zeer benieuwd, wat denken jullie?
De Panne is toch het aanzien als koers wel waard. De tweede dag op rij mooie koers. Prima om ziek op de bank een beetje bij de koers te sukkelen
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Jammer genoeg meer dan waarschijnlijk de laatste keer in de week voor de Ronde. Men wil deze wedstrijd verplaatsen van datum, en er de E3 prijs voor in de plaats zetten op woensdag. Wouter Vandenhaute wil zijn koersen in de Vlaamse wielerweek. Met andere woorden, ook hier regeert het grote geld.mrcoffee schreef:De Panne is toch het aanzien als koers wel waard. De tweede dag op rij mooie koers. Prima om ziek op de bank een beetje bij de koers te sukkelen
Ik dacht dat ze Dwars Door Vlaanderen op die datum wilde doen?
Het is hoe dan ook zonde. Nu is het een leuke race waar bepaalde toppers nog aan hun vorm werken en de iets mindere een kans krijgen om goed te rijden.
Ga je daar straks DDV neerzetten heb je de kans dat je die race devalueer omdat bepaalde renners mogelijk rust gaan nemen met het oog op de RVV. Terwijl die renners mogelijk wel naar DDV gaan bij de huidige plaatsing op de calendar.
Het is hoe dan ook zonde. Nu is het een leuke race waar bepaalde toppers nog aan hun vorm werken en de iets mindere een kans krijgen om goed te rijden.
Ga je daar straks DDV neerzetten heb je de kans dat je die race devalueer omdat bepaalde renners mogelijk rust gaan nemen met het oog op de RVV. Terwijl die renners mogelijk wel naar DDV gaan bij de huidige plaatsing op de calendar.