Atom 6
Merci.
Achteraf zal me bijblijven hoe fijn de fiets is. Maar het had idd wat vlotter kunnen lopen.
Ik he de fiets eens gewogen.
Rijklaar is hij 9.1 kg. Dus met spd pedalen, gps houder, bidonhouders, bredere tubeless bandjes, .. De hele meuk. Rival AXS is ook niet de lichtste groep.
Al bij al aanvaardbaar voor wat in se een Chinese fiets is.
Achteraf zal me bijblijven hoe fijn de fiets is. Maar het had idd wat vlotter kunnen lopen.
Ik he de fiets eens gewogen.
Rijklaar is hij 9.1 kg. Dus met spd pedalen, gps houder, bidonhouders, bredere tubeless bandjes, .. De hele meuk. Rival AXS is ook niet de lichtste groep.
Al bij al aanvaardbaar voor wat in se een Chinese fiets is.
Fietsje wat gepersonaliseerd

Ja. M'n vrouw heeft zo'n machine die alles kan snijden.
Dus ook stickers. Het was eigenlijk haar voorstel.
Misschien vind ik de letters iets te groot. Maar dat kan dus snel aangepast worden.
Dus ook stickers. Het was eigenlijk haar voorstel.
Misschien vind ik de letters iets te groot. Maar dat kan dus snel aangepast worden.
Ik kreeg vandaag een foto doorgestuurd dat iemand m'n fiets gespot heeft
Die (tijdelijke) bel verprutst het plaatje wel wat...

Die (tijdelijke) bel verprutst het plaatje wel wat...

Was binnen voor onderhoud en om nog iets aan de lak t everanderen. Maar ik kan er pas zaterdag om.
Ofwel door plaatsgebrek, ofwel omdat ze de fiets even willen showen, is hij nu in de etalage beland.
Ofwel door plaatsgebrek, ofwel omdat ze de fiets even willen showen, is hij nu in de etalage beland.
Goh, voor woonwerk vind ik die best ok. Daar moet ik geen KOM's of PR's neerzetten.
In de zomer of voor lange ritten plan ik er SPD-Sl's op te zetten.
Nog geen ervaring met andere pedalen moet ik toegeven.
In de zomer of voor lange ritten plan ik er SPD-Sl's op te zetten.
Nog geen ervaring met andere pedalen moet ik toegeven.
Ik zou nooit racepedalen op een gravelracer doen. Het mooie van zo'n fiets is juist dat je er ieder paadje mee kan inslaan. Dan kun je nog eens te voet komen te staan, en juist dan vervloek je die raceschoenen en schoenplaatjes.
Dan liever wat meer uitgeven aan stijvere MTB schoenen.
Dan liever wat meer uitgeven aan stijvere MTB schoenen.
Campagnolo Ultra Dork