Puck Moonen
Jullie snappen niks van marketing.
Puck kan niet fietsen maar genereert wel extreem veel publiciteit. Mede hierdoor kan haar ploeg bestaan.
Puck kan niet fietsen maar genereert wel extreem veel publiciteit. Mede hierdoor kan haar ploeg bestaan.
ik denk dat je de hoeveelheid "mannetjes" onderschat die graag naar mooie dames kijken... Een hoeveelheid die door te kijken interessant worden voor adverteerders en sponsoren, degenen die feitelijk bepalen wat wij allemaal te zien krijgen in de media....
Edit; wat Havana ook zegt....
nee, niet gezien.Heb je al gezien wat de dames gisteren voor een tijdrit voor de kiezen hebben gehad? Daar had Puck af moeten stappen, schat ik.
Zoals ik al vaker heb gezegd, ik vind sport kijken en het eindeloze uitkauwen er om heen (op televisie) nogal erg saai.
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
precies, zoals ik al vaker heb gezegd hameren velen hier op haar al dan niet aanwezige sportprestaties. Maar dit is voor de massa en dus de sponsoren veel minder interessant.
De massa is niet per definitie wielerfan, iets wat de leden hier op het forum wel zijn. Dat onderscheid moeten "wij" niet vergeten
Carbon from the planet X
Misschien heb je hier een part of the problem te pakken, sterke dames met een paar jaar training kunnen de top bereiken, dus geen noemenswaardige sport volgens mij.Jans schreef: ↑05 jul 2017 09:32Ik heb inmiddels wel wat over haar gelezen, en raak daar niet van onder de indruk. Bijvoorbeeld Annemiek van Vleuten, die nog veel later met wielrennen begon, won al in één van haar eerste wedstrijden.MarkVeenstra schreef: ↑05 jul 2017 09:18 nee, niet gezien. Was het ergens in beeld? --> part of the problem.
Maar ik vind het een behoorlijk boute uitspraak dat jij inschat of puck al dan niet een tijdrit zou uitfietsen...
Als Puck nog een paar jaar goed traint kan ze wellicht ook wat bereiken.
Nu staat ze onder contract bij Lotto-Soudal en dat is voor beide partijen positief.
Welke 21 jarige wielren-ner/ster presteert wel iets op niveau? objectief gezien zijn dat er niet al te veel. Je zou zelfs al kunnen zeggen dat ze op 21 jarige leeftijd bij een topploeg zit is al een prestatie..
Daar heb je dan weer een punt. Tijdens de TdF is de TV vaak meer dan eens mooi achtergrondbehang voor een luie zondagmiddag, dan maakt het nauwelijks iets uit of de mensen op de fiets een piemel hebben of niet

En verder:

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
En ondertussen zijn we al op pagina 12 van de discussie vrouwenwielrennen in een foto discussie van Puck Moonen 

Daar heeft ze toch een Instagram account voor. Als we allemaal hier naar de plaatjes gaan zitten kijken verdiend ze geen knoop meer. Maar volgens mij is daar niet zoveel nieuws te melden, alleen een foto waarop ze twee kleurplaten van mannelijke wielrenners voor haar tieten houdt...
Campagnolo Ultra Dork
Nu zie steeds langskomen dat ze alleen pelotonsvulling is maar als ik haar lijstje QOM's zie op strava kan ze een aardig stukje trappen. 

Laatst gewijzigd door Theo V op 05 jul 2017 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
scottwilko schreef: ↑05 jul 2017 10:27 En ondertussen zijn we al op pagina 12 van de discussie vrouwenwielrennen in een foto discussie van Puck Moonen![]()
Het punt is dat er buiten dat IG account van haar en wat uitgelekte pikante kiekjes geen foto's zijn,