Cyclocross fietsen
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Gave foto. Nog meer mensen die hun crosser in actie hebben laten fotograferen?
- Harryfietst
- Forum-lid
Vooruit, plaatje van 1,5 week geleden:
-
- Forum-lid
Vorige week in Boxtel.
2 weken geleden, GOW Lemelerveld
-
- Forum-lid
@gaisdergerman, beter een waterfiets meegenomen. Wel gave foto.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Geen wedstrijd, maar wel veel plezier gehad met mijn oude Empella tijdens de Nightbike in Asten. Hier over een van de originele hindernissen.
Heel stoer hoor. Zo te zien hebben we een nieuw talentje.Pollekes schreef:
Mijn 16 jarige dochter, bij het verkennen voor haar eerste cyclocross (superprestige Gieten) op de, door haar zelf opgebouwde, Ridley X-fire disc.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Vorig jaar was het nog langs het water. Dat jaar dwars er doorheen.patmaessen schreef:@gaisdergerman, beter een waterfiets meegenomen. Wel gave foto.
Newby vraagje:
Misschien niet helemaal de plaats maar in dit topic zitten wel de mensen met crosservaring: ik heb sinds een maandje een crosser en ben een beetje aan het pielen ermee. Erg leuk maar als ik van de fiets moet om een stukje te lopen (trap) en ik zet mijn fiets op mijn schouder heb ik een probleem. Op diverse you-tube videos zie ik dat ik onder de schuine buis door mijn stuur beet zou moeten pakken. Maar mijn frame is vrij hoog om dat ik redelijk lang ben. Dus mijn stuur zit ruim boven mijn schuine buis en ik kan mijn stuur dus niet pakken.
Ik ben vast niet de enige waarbij zijn stuur te hoog zit om het volgens het boekje te doen. Weet iemand hoe ik mijn voorwiel en stuur in bedwang kan houden ?
Misschien niet helemaal de plaats maar in dit topic zitten wel de mensen met crosservaring: ik heb sinds een maandje een crosser en ben een beetje aan het pielen ermee. Erg leuk maar als ik van de fiets moet om een stukje te lopen (trap) en ik zet mijn fiets op mijn schouder heb ik een probleem. Op diverse you-tube videos zie ik dat ik onder de schuine buis door mijn stuur beet zou moeten pakken. Maar mijn frame is vrij hoog om dat ik redelijk lang ben. Dus mijn stuur zit ruim boven mijn schuine buis en ik kan mijn stuur dus niet pakken.
Ik ben vast niet de enige waarbij zijn stuur te hoog zit om het volgens het boekje te doen. Weet iemand hoe ik mijn voorwiel en stuur in bedwang kan houden ?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Je ziet ook wel eens dat ze hun arm om de balhoofdbuis slaan aan de voorkant en dan hun stuur pakken. Heb even gezocht of ik dit kon vinden op youtube voor je.
http://youtu.be/T5Qh_nKcGU8
Volgens mij zou dit voor jou iets makkelijker moeten zijn.
http://youtu.be/T5Qh_nKcGU8
Volgens mij zou dit voor jou iets makkelijker moeten zijn.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- StevieSeagal
- Forum-lid
Ik zie ook wel eens mensen hun arm om het balhoofd heen slaan.
Zo:
Zo: