Benik ook wel benieuwd naarJezqyx-migsyq-3pobwi schreef: ↑03 jan 2021 08:03Mooie spulletjes Over welke covid-19 korting heb je het?boswielrenner schreef: ↑03 jan 2021 00:21 Ik had wat goesting in nieuwe fietskleding ( ik wilde ook wat kleding vervangen). De (Covid19) kortingen kwamen goed van pas.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nou, niet NIET wilde : maar liever had ik een prachtig eigen ontworpen kleur, zoals Orbea maar ja die was niet leverbaar in 2021. Van andere fietsen was de Canyon Aeroad Blauw wel mooi - maar stack te laag. Trek Emonda in zwart / oranje goud niet leverbaar voor oktober. Wilier cento 10 - stack te laag.
En ik heb al eens een geheel zwarte Scott Addict gehad - prima fiets en met zwart / para banden of tubes is het wel prima weg te happen. Wat me echt tegenstond was wit. Mijn zoon heeft een witte Batavus en op den duur niet meer schoon te krijgen.
En trouwens waar koop je nog een top frame onder de 3K€ ??
Pinarello F10 F12 ( € 5.5K ) Wilier 0 SLR ( € 5K ) allemaal stukken duurder.
Laatst gewijzigd door rene op 04 jan 2021 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Je zou 'm natuurlijk ook nog even kunnen laten spuiten
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat is daar de reden van?mhr-zip schreef: ↑04 jan 2021 09:56Haha, ga ik ook bestellenwasbeer2006 schreef: ↑04 jan 2021 09:15 165mm crank, na wat tips oa bikefit maar eens proberen.
Rijd nu met 175mm.
Gaat dat enkel om souplesse?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Oa. verminderde heup flexibiliteit.
Voor je output maakt het niet uit schijnt!?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Prachtig frame. Ben benieuwd naar het eindresultaat.rene schreef: ↑04 jan 2021 10:52Tuurlijk niet Daniël , er staat een crosser hier met Di2 startklaar. Dus geen behoefte aan een Gravel hype bike. Het is een Frameset /Module geworden van de BMC SLR 01 disc.
was eerst op zoek naar een Orbea Orca ... niet te leveren in 2021 zoals ik wil - misschien enkel frame mogelijk vanaf augustus. Canyon Aeroad, ook leuk echter stack te laag - dus 2 of 3 cm spacers nodig ( GEEN optie dus ). Wilier Cento 10 idem dito door de hoek van de Alabarda stuurpen/stuur. Trek Emonda is ook gepasseerd - tuurlijk meneer leverbaar vanaf oktober 2021 in de kleur die u leuk vind...
Dus vandaar saai donker wit, wielen waarschijnlijk Zipp 303 firecrest disk - groep Sram eTap 11 Red of Force AXS 12... Maar wel deze week in huis en dus maken we er maar een stealth fiets van
- borgmonster
- Forum-lid
Anthraciet zou mijn keuze zijn.
Heb ooit een Cycles Gitane fiets in het anthraciet gehad. Eentje met de letters in de vierkante blokjes. Met spatborden en drager. Wát een ontzettend fijne fiets was dat zeg! Wauw. Mavic derailleur meen ik. Of suntour? En verchroomde velgen met velgremmen. Dat kon toen nog gewoon...
Wel van die steenachtige remblokken zo dat je ook in de regen stil kon komen te staan.
Heb ooit een Cycles Gitane fiets in het anthraciet gehad. Eentje met de letters in de vierkante blokjes. Met spatborden en drager. Wát een ontzettend fijne fiets was dat zeg! Wauw. Mavic derailleur meen ik. Of suntour? En verchroomde velgen met velgremmen. Dat kon toen nog gewoon...
Wel van die steenachtige remblokken zo dat je ook in de regen stil kon komen te staan.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Een Spurcycle bel
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl