chrissiewizzie schreef:Ik ben niet van de achtergronden...
En toch weet je wel hoe het hoort...chrissiewizzie schreef:Witte decals = wit zadel = wit stuurlint = witte kabels.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
chrissiewizzie schreef:Ik ben niet van de achtergronden...
En toch weet je wel hoe het hoort...chrissiewizzie schreef:Witte decals = wit zadel = wit stuurlint = witte kabels.
Ondertussen al een deel vd fiets geassembleerd. Volgende week voor en achterderraileur en cranck schoonmaken en monteren. Als het mee zit, kan ik er volgende week op fietsenkevinp schreef:De Sint is hier langsgeweest en heeft een pakketje achtergelaten, een Koga Miyata Roadwinner L. De fiets heeft een parelmoer witte kleur, voorzien van jaren gebruikerssporen ( geeft toch wat karakter aan zo een fiets ).
De afmontage bestaat uit:
shimano 600 groep
Mavic wielen
Shimano tourney remmen
Shimano exage remgrepen
Shimano altus shifters
SR royal stuurpen
Foto's:
Er is wel nog wat werk aan:
- nieuwe kabels, stuurlint, zadel en banden
- Shimano 600 (6100) remmen, remgrepen, shifters en ketting (5 speed)
- bidonhouder
- kortere stuurpen (80mm)
- goed poetsen en invetten
Mocht er iemand nog de Shimano 600 onderdelen in goede staat op overschot hebben, mag die mij een berichtje sturen.
Baas boven baas PatrickCyclopetje schreef:Tommasini-Rossin-Olmo in het filmpje : http://vimeo.com/117420750