Dura Ace 7900 en 7950 2009
-
- Forum-lid HC
Is dit voor of na de aangekondigde prijsverhoging :p?
What makes the boat go faster?
Op mijn nieuwe fiets zitten de nieuwe Dura Ace 7900 STI's. Het valt me echter op dat op de officiële foto's van Shimano je de carbonstructuur op de remhendels netjes kan zien, maar op die van mij zie je dat niet. Bij mij is de hendel gewoon grijs met hele kleine gekleurde "spikkels". Daarnaast valt het me op dat het binnenwerk behoorlijk zichtbaar is en dat het niet helemaal netjes afgewerkt lijkt. Kan het zijn dat er op mijn fiets een voorserie van de Dura Ace 7900 STI's gemonteerd is en niet de definitieve versie voor consumenten?
Een paar foto's:
Een paar foto's:
Als een vijfvoudig Amerikaans nationaal kampioene cyclocross haar Campa groep inruilt voor de nieuwe Dura Ace, zal het wel goed zitten met de shifters.
Hoewel? Lars Boom en Sven Nys rijden ook nog steeds met de oude Dura Ace, terwijl die toch makkelijk de nieuwe erop kunnen laten zetten lijkt me?
Hoewel? Lars Boom en Sven Nys rijden ook nog steeds met de oude Dura Ace, terwijl die toch makkelijk de nieuwe erop kunnen laten zetten lijkt me?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zegt meer over de sponsor dan de groep... Van 't weekend met 2 profs gereden die beide met een elektrische Dura Ace groep reden, dat werkte perfect tijdens 't toertochtje. Maar goed het materiaal werd ook totaal niet op de proef gesteld want er was nauwlijks modder.
-
- Forum-lid
Vandaag een pakketje ontvangen met daarin een mix van 7800 en 7900... Vooral die crankset is lekker bij de 7900, op foto's viel ie tegen maar in real life: hot hot hot!
Later meer...
Later meer...
Nulla tenaci invia est via!