Wielerseizoen 2023
Een criterium met 45/uur is vergelijkbaar gevaarlijk. Een ongelukkige val tegen straatmeubilair en de gevolgen kunnen gigantisch zijn. Toch is dat de basis van het wedstrijd rijden. Anders alleen maar Zwiften?
Iedereen probeert nu correcter te zijn dan de ander.
Iedereen probeert nu correcter te zijn dan de ander.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar een koers zoals het nu was is geen koers imho.lugosi schreef: ↑17 jun 2023 18:47Vooraf had ik gelezen dat de er tijdsopname zou zijn op 25 km van de streep dus geen neutralisatie, maar dat er wel zou gestreden worden voor de dagzege.daniel1975 schreef: ↑17 jun 2023 18:17 Mag ik het vandaag een rare etappe vinden?
Geneutraliseerde laatste 25km, Evenepoel die wél gaat koersen zonder daar iets mee te winnen. Wat was nu precies de gedachte vandaag?
VanAert had ook al laten weten, samen met andere renners, niet geinteresseerd te zijn in een tweede geneutraliseerde rit.
Ofwel zet je de wedstrijd stop, ofwel ga je naar huis ofwel koers je.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook idd.
Less is bore
Begrijp ik dat pino zich even wil manifesteren?
Delen van dit forum worden echt zielig.
Minder en minder zin om hier te komen.
Remco is wereldkampioen, ook al wringt dat nog bij sommigen (want hij kreeg het blijkbaar cadeau) en die wereldkampioen heeft op een heel mooie wijze een saluut gebracht. Maar zoek er vooral achter wat jij wil.
Remco toont net als bij het drama van Jakobsen en het overlijden van Bjorg Lambrecht, nu bij Mäder een respectvol eerbetoon, en hield zich aan de afgesproken regels tijdens de race. Tevens staat hij zijn prijzengeld af aan de familie.
Telkens een mooi gebaar uit betrokkenheid en emotie lijkt me.
Helaas kunnen sommigen voor sommigen nooit iets goed doen.
Telkens een mooi gebaar uit betrokkenheid en emotie lijkt me.
Helaas kunnen sommigen voor sommigen nooit iets goed doen.
Beseffende dat hij zelf in de ravijn donderde. En dat dat véél slechter had kunnen aflopen.
Ik woon al 20jaar in spanje als je ziet hoe sommige recreanten naar beneden duiken is niet normaal. Menigeen heeft zich al dood gereden bij mij in de buurt.daniel1975 schreef: ↑17 jun 2023 13:11 Maar dat youtube filmpje dat Pidcock als een malle naar beneden ging kom daar in tegen weer rekenen op behoorlijk wat (terechte) kritiek.
Ik kan gelukkig mijn eigen fietsen los zien van dit soort ongelukken.