Retro / oudere fietsen
-
- Forum-lid
Leuk!
@ Chrissiewizzie: als ik me niet vergis is dat Gazelle blauw? Ik heb die van mij grondig schoongemaakt. Nu blijkt dat er amper een krasje opzit en dat de lak onder de trapas gewoon in 'NOS' staat is. Heb de 23mm versie besteld van Michelin. Fiets blijkt uit 1985 te komen, een van de weinige jaren dat men bij Gazelle de kleur (gewoon) wit leverde.
Previous name Jansen01
http://www.fiets-onderdelen-online.nl/e ... rderDesc=0
Erg goedkoop. Als het niet veel is komen er alsnog open corsa's onder.
Dacht echt dat je CM Gazelle blauw was, anderzijds Brusselsblauw is nét iets anders.
Dacht echt dat je CM Gazelle blauw was, anderzijds Brusselsblauw is nét iets anders.
Previous name Jansen01
Bij de Decathlon hangen ze ook voor een eurotje of 12. Handig als je verzendkosten wil besparen. Ze liggen ook om mijn FIR's van mijn CM. Wel een tikje oncomfortabel, die combinatie, in vergelijking met mijn lage velgen met 25's.jansen2.0 schreef:http://www.fiets-onderdelen-online.nl/e ... rderDesc=0
- Vieux chnoque
- Forum-lid
[quote="neos"]Wie kent dit merk ( naam ookonder opbracket ingeslagen)kan niks ervan op het www vinden.
Wat zit er voor raar ding bij balhoofd / stuurpen?
Wat zit er voor raar ding bij balhoofd / stuurpen?
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Ken het merk ook niet, maar ze hebben de kleuren destijds duidelijk van de fiets van Hinault afgekeken ...neos schreef:Wie kent dit merk ( naam ookonder opbracket ingeslagen)kan niks ervan op het www vinden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof