Die komt van mijn collega Pieter. Die zegt dat een Dynaplug niet werkt als je er 7 bar in ramt.Snap alleen je opmerkingen dat je pluggen alleen bij lage druk kan gebruiken niet ?
Ook hier laat ik mezelf graag corrigeren.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Die komt van mijn collega Pieter. Die zegt dat een Dynaplug niet werkt als je er 7 bar in ramt.Snap alleen je opmerkingen dat je pluggen alleen bij lage druk kan gebruiken niet ?
Ik wou je zeker niet corrigeren hoor. Het was een gewone vraaghavana schreef: ↑28 jun 2019 10:19 Dat komt van Parktool.
Maar ik laat me graag corrigeren.Now we wait. The sealant needs to fully set and block any leaks. On UST systems, this may happen immediately. For other systems, it may take hours, and in some cases, days. This is because the sealant has to find and plug the leaks.
When the wheel is holding air consistently, set the tire to the rider’s desired pressure. This wheel is ready to use.
Mooi artikel. Er zijn echter wel sealants die druk tot 7 bar aankunnen. Ik gebruik nu Squirt sealant met korrels die je nog los moet toevoegen, zgn beadblocks. Deze zijn niet via het ventiel toe te voegen dus altijd met een losse buitenband en voorzichtig opleggen.havana schreef: ↑28 jun 2019 09:05 Ondanks het feit dat ik nog geen tubeless-expert ben, heb ik er toch een artikel over geschreven op Cyclokalender. Hierbij geholpen door twee ervaren tubeless-rijders.
Feedback is altijd welkom.
http://bit.ly/2X2Qw8M
Dat werkt het beste inderdaad.
Ik gebruik ook Squirt, maar bij mij zaten er geen losse korrels bijDJDennis schreef: ↑28 jun 2019 16:25Mooi artikel. Er zijn echter wel sealants die druk tot 7 bar aankunnen. Ik gebruik nu Squirt sealant met korrels die je nog los moet toevoegen, zgn beadblocks. Deze zijn niet via het ventiel toe te voegen dus altijd met een losse buitenband en voorzichtig opleggen.havana schreef: ↑28 jun 2019 09:05 Ondanks het feit dat ik nog geen tubeless-expert ben, heb ik er toch een artikel over geschreven op Cyclokalender. Hierbij geholpen door twee ervaren tubeless-rijders.
Feedback is altijd welkom.
http://bit.ly/2X2Qw8M