Cyclocross fietsen
Lekkere bak, en ook die van Fietser1972. Ik houd wel van die stoerdere look van crossers. Rode hoods zou ik niet op een wegracer doen, maar voor mijn crosser vind ik het wel een aardig idee.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Dankjewel allen, en stevendbr, een crosser vind ik veel uitdagender in de omgeving en parcoursen die ik rijdt. Tijdens elke rit/training die ik maak heb ik wel een keer het gevoel dat ik op m'n plaat ga, geeft gewoon veel meer kick.
Na bijna twee maanden m'n crosser al goed gebruikt.
Heb er voor woon werk verkeer Conti SportContact 2 opgelegd. Hele leuke bandjes voor road en milde offroad. Zodra er wat modder, nat gras of bosgrond aan te pas komt, is de grip weg.
Ik vrees dat er op termijn een crosser-upgrade zal komen...
Heb er voor woon werk verkeer Conti SportContact 2 opgelegd. Hele leuke bandjes voor road en milde offroad. Zodra er wat modder, nat gras of bosgrond aan te pas komt, is de grip weg.
Ik vrees dat er op termijn een crosser-upgrade zal komen...
-
- Forum-lid
Hallo allen/meelezers.
Ik heb sinds 2 weken ook een Cyclocrosser erbij. Een oudje, maar ik ben er eerst blij mee.
Ridley Crossbow met 105/tiagra mix afmontage en setje (nieuwe) Supra wielen.
Nu 2 ritjes mee gemaakt en ik word steeds enthousiaster.
Ik heb sinds 2 weken ook een Cyclocrosser erbij. Een oudje, maar ik ben er eerst blij mee.
Ridley Crossbow met 105/tiagra mix afmontage en setje (nieuwe) Supra wielen.
Nu 2 ritjes mee gemaakt en ik word steeds enthousiaster.
Mooi karretje.
Ben zelf ook nog steeds erg blij dat ik zo'n ding heb aangeschaft. In oktober '16 2e-hands gekocht en inmiddels staat er 1000 km op. Kom slechts 1x per week aan fietsen toe, maar sinds ik 'm heb ben ik eigenlijk ieder weekend het bos ingedoken. Racer niet meer aangeraakt.
Ga je er ook mee koersen, of puur recreatief?
Ben zelf ook nog steeds erg blij dat ik zo'n ding heb aangeschaft. In oktober '16 2e-hands gekocht en inmiddels staat er 1000 km op. Kom slechts 1x per week aan fietsen toe, maar sinds ik 'm heb ben ik eigenlijk ieder weekend het bos ingedoken. Racer niet meer aangeraakt.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX
Strakke bak!
Wahooligan
-
- Forum-lid
Bedankt, is puur recreatief. Herkenbaar wat jij zegt. Atb hangt nu nog steeds keurig aan de muur.stevendbr schreef:Mooi karretje.
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een Crosser, maar loop er tegen aan dat ze toch wat klein zijn (voor mijn lengte).
Wie biedt er groter dan de Inflite? Liefst zonder Carbonnen onderdelen. Wil hem gebruiken voor crossen en light touring.
Wie biedt er groter dan de Inflite? Liefst zonder Carbonnen onderdelen. Wil hem gebruiken voor crossen en light touring.
Op deze site staat een lijst met de grootste crossfietsen http://www.cyclingabout.com/list-of-xxl ... 2-63-64cm/