Parijs Roubaix 2008 toerversie
[quote="andromeda"]encyclopedie[/quote]
Hebbie hem ook weer ;);):D:D:D Kan een vol woord schrijven en gaat maar posten.....MODsssssss :p:p:p
Hebbie hem ook weer ;);):D:D:D Kan een vol woord schrijven en gaat maar posten.....MODsssssss :p:p:p
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Succes en hopelijk valt (nou ja) het weer een beetje mee.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Bottecchia"]Zou niet slecht zijn. Vooraf regen zodat het niet te stoffig is [/quote]
Ik denk dat bij een droge Parijs-Roubaix voor wielertoeristen dat stof best wel meevalt. De koersbandjes van de mensen voor je zullen wel niet veel stof doen opwaaien. Dit in tegenstelling tot de profs die tussen de auto's en moto's moeten rijden.
Het lijkt er wel op dat de aarden kantjes nog lekker nat en drassig zullen zijn van de overvloedige regen die morgen voor de streek voorspeld wordt.
Dat wordt dus over de keien...
Ik denk dat bij een droge Parijs-Roubaix voor wielertoeristen dat stof best wel meevalt. De koersbandjes van de mensen voor je zullen wel niet veel stof doen opwaaien. Dit in tegenstelling tot de profs die tussen de auto's en moto's moeten rijden.
Het lijkt er wel op dat de aarden kantjes nog lekker nat en drassig zullen zijn van de overvloedige regen die morgen voor de streek voorspeld wordt.
Dat wordt dus over de keien...
[quote="GastheerG"]ZO ist! En laat ik NIEMAND in de loopgraaf van Arenberg (Tranche d'Arenberg) op het asfaltpaadje zien!!!![/quote]
Want dan doe je dit?
Niet zo gastvrij hoor.
Want dan doe je dit?
Niet zo gastvrij hoor.
[quote="GastheerG"]Die foto zou daar zomaar in de buurt gemaakt kunnen zijn. The Great War (WWI) is een van m'n intresse gebieden en ga een paar keer per jaar naar verschillende sites.[/quote]
Fijn. Ik ben afkomstig uit Ieper. Dan ben je waarschijnlijk al bij ons geweest?
Fijn. Ik ben afkomstig uit Ieper. Dan ben je waarschijnlijk al bij ons geweest?