Stages Powermeter
-
- Forum-lid
Ik heb ook problemen gehad met de verbinding tussen mijn Garmin 1030 en mijn Stages ,na een kwartiertje fietsen viel de verbinding weg ik zag dit doordat mijn wattage op dezelfde waarde bleef staan op de Garmin, na de laatste update van mijn Garmin en meest recente firmware op de Stages gaat het (voorlopig) terug goed.
Tussen mijn Garmin 800 en de Stages nooit verbindingsproblemen gehad enkel problemen met de Garmin 1030 ,zal dus wel niet aan de Stages liggen.
Wat de levensduur van de batterij betreft dit ga ik eens bijhouden , het is niet dat ik deze na enkele uren hoef te vervangen ,maar de juiste levensduur van de batterij ga ik opvolgen.
Tussen mijn Garmin 800 en de Stages nooit verbindingsproblemen gehad enkel problemen met de Garmin 1030 ,zal dus wel niet aan de Stages liggen.
Wat de levensduur van de batterij betreft dit ga ik eens bijhouden , het is niet dat ik deze na enkele uren hoef te vervangen ,maar de juiste levensduur van de batterij ga ik opvolgen.
Groetjes
De ondersteuning van Stages is prima, maar hun product niet. Enveloppen vol met batterijklepjes gekregen en via Mantel ook nog een keer een gen 1 voor een gen 2 omgewisseld. Helaas... er bleef vocht binnendringen, waardoor de batterij net als bij GJEvK binnen 20 minuten leeggezogen was...... Er is dus w.m.b. iets structureel mis met het ontwerp (er gaan best wel veel berichten op internet rond over dit probleem).
Met mijn Gen 2 (Sram) eigenljik nooit problemen gehad. Ze hebben laatst mjin Gen2 (Shimano) met verbindingsproblemen omgewisseld voor een Gen3. Daar vooralsnog geen enkele problemen mee, maar nog geen beeld bij de batterijduur.
Maar dat het internet vol met dat soort berichten staat, zegt wel iets over de overall kwaliteit: Er zijn teveel units met issues.
Maar dat het internet vol met dat soort berichten staat, zegt wel iets over de overall kwaliteit: Er zijn teveel units met issues.
Ik, met de L variant. Nog niet voldoende uren mee gemaakt om iets over de batterijduur te zeggen, maar de verbinding lijkt prima.
Met één Gen2 had ik nooit echt issues behalve misschien wat beperkte batterijduur en soms wat uitval bij stoorzenders buiten. Met één andere Gen2 had ik wel vrij serieuze verbindingsissues, die door Stages zijn opgelost door 'em te vervangen. Nu dus naar tevredenheid.
Met één Gen2 had ik nooit echt issues behalve misschien wat beperkte batterijduur en soms wat uitval bij stoorzenders buiten. Met één andere Gen2 had ik wel vrij serieuze verbindingsissues, die door Stages zijn opgelost door 'em te vervangen. Nu dus naar tevredenheid.
Ben nog vergeten te kijken welke gen het is (.....) maar hij werkt in ieder geval nog steeds Uur of 30 mee gereden dus iets te kort nog om te zeggen hoe lang de batterij meegaat, maar iig blij dat ie het nog steeds gewoon doet (mag ook wel voor dat geld, maar ja..).