Actiefoto's
beter zoeken!reverb schreef:.....Dat de Monte Scale?? Uitzicht komt mij zo bekend voor! Fantastische klim overigens! Weinig te vinden van die klim op internet. Niet eens een profiel!
Live fast; die young. mijn blog
Klopt. iPhone 4. Vind er zelf wel redelijk acceptable foto's vanaf komen. Was zelf wel erg enthousiast over de klim, maar kwam denk ik ook omdat het toen eindelijk echt eens lekker weer was toen ik er was. En dan vind je gauw dingen mooiergirlinred schreef:Reverb, die foto van jou is duidelijk met een ander toestel genomen . Leuk klimmetje maar niet heel bijzonder, wel mooi meer boven.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
mooi man!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
tiest schreef:In het klassement wie zakt er het verst weg in de modder was ik niet zo goed. Verder ging het wel lekkers
Het zijn goeie blubberige foto's Tiest!
Maar toch... ik mis iets essentieels! Iets wat de foto's af had gemaakt... And you know what i'm talking about!
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
-
- Forum-lid
Laatste honderd meter bij het NSK wielrennen bij de Amateurs, vorige week zondag:
Was er al een paar keer kort bij, maar nu eindelijk, in de laatste wedstrijd, die overwinning. Was er erg blij mee, zoals op de foto's wel te zien is
Was er al een paar keer kort bij, maar nu eindelijk, in de laatste wedstrijd, die overwinning. Was er erg blij mee, zoals op de foto's wel te zien is
- Superstick
- Forum-lid
Cool, gefeliciteerd hoor! Dat moet een goed gevoel geven, even drie man wegrijden aan het einde.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd!
Heb je nou ook een specale roodwitblauwe trui?
Heb je nou ook een specale roodwitblauwe trui?