Het was weer erg geslaagd en gezellig vandaag!
Iedereen bedankt voor jullie inzet en enthousiasme, we hadden uiteindelijk toch nog een aardige groep. Het is altijd lekker als de deelnemers meewerken en goed luisteren en de aanwijzingen opvolgen.
Je ziet dat je daardoor lekker bezig kan zijn met fietsen en niet het grootste deel van de tijd naast de baan staat.
Overigens wil ik even vermelden dat de mensen die niet konden komen vandaag toch allemaal hun bijdrage (financieel) hebben geleverd ondanks het feit dat ze er niet waren, chapeau!
Zodoende zijn er geen extra kosten voor de deelnemende renners.
Baanclinic 2010 Zondag 19 December
-
- Forum-lid
engerd
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik heb me gister prima vermaakt, dit smaakt zeker naar meer!
Iedereen, en met name Serge en Carolien bedankt!
Ben benieuwd naar de foto's van Danny
Iedereen, en met name Serge en Carolien bedankt!
Ben benieuwd naar de foto's van Danny
Van Tuyl Vt850
Sensa Toscana CX
Sensa Toscana CX
Hoi allemaal,
Ik vond het gisteren onwijs gaaf. Serge bedankt voor het organiseren en Carolien bedankt voor de les. Ik heb nu al zin in de volgende clinic. Jammer dat de man op de Loekie Cervelo niet de baan op mocht.
tot snel allemaal Serge
Ik vond het gisteren onwijs gaaf. Serge bedankt voor het organiseren en Carolien bedankt voor de les. Ik heb nu al zin in de volgende clinic. Jammer dat de man op de Loekie Cervelo niet de baan op mocht.
tot snel allemaal Serge
Pijn is een emotie en emoties kun je uitschakelen
-
- Forum-lid
Heerlijk in korte broek kunnen fietsen , maar ook dat beetje angst als je naar die schuine wand staat te kijken voor dat je er nog maar een meter op heb gefietst, ook lekker.
Maar ook Carolien die ons bijna allemaal liep af te zeiken , omdat we ongeveer allemaal liepen te hoesten door de droge lucht daar.
onbetaalbare dag.
Maar ook Carolien die ons bijna allemaal liep af te zeiken , omdat we ongeveer allemaal liepen te hoesten door de droge lucht daar.
onbetaalbare dag.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;